• Fri parkering
Folsom(Årjäng)
Omdömet skrevs 29 oktober 2017

Bodde här 3 nätter under tjänsteresa och tyvärr lämnar hotellet lite att önska. Märkligt bemötande vid incheckning men knapp någon information, fick fråga om tider för frukost osv. Mycket lyhörda hotellrum och en mörk frukostbuffé som gjorde det svårt att se vad det var som serverades. TV-sändningen var i princip "otittbar" och vid påtalande så var det känt och skulle åtgärdas "någon gång".

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack Mallaballa
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Detta är det ända hotell att välja på när man besöker Årjäng. Hotellet behöver inte fjäska för sina gäster och det gör de inte.
Det är inget hotell som kommer att ligga högst på min lista men det fungerar utmärkt för en övernattning. Servicen är inte det man i första hand känner närvaro av. Däremot var det en trevlig restaurang men dyr. Frukosten var bra och fräsch.
Kommer jag att bo här fler gånger? Ja.
Det är inte värt att åka 10 mil för att hitta något bättre.
Ibland är det bra med konkurrens..

Bodde här: februari 2017, reste i arbetet
Tack Ben Ö
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Ett trivsamt hotell där man kanske inte förväntar sig något. Ljus design med stor fräschör. Trevliga rum med god bäddstandard. Mycket hjälpsam personal. Restaurangdelen kanske inte den mest spännande men helt ok.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack erikhem42
Omdömet skrevs 15 juni 2016

Just hotell ute i obyggden. Tyvärr kunde man inte få något att äta när man anländer på kvällen. Endast baren var öppen. Lite synd när man har rest lång och är lite matsugen och inte sugen på att dricka något från baren.

• Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Conny E
Omdömet skrevs 9 mars 2016

Nytt, modernt och trevligt hotell. Inte många mindre orter har så bra hotell som Årjäng.
Sköna sängar och tysta rum.
Bra servicenivå, personalen ger ett trevligt bemötande.
Frukosten är helt OK, men sticker inte ut.

• Bodde här: februari 2016, reste i arbetet
1  Tack Mattias A