“Fin de Rural”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Datum för vistelsen: januari 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jan 22 2018
Muchas gracias Carol por el comentario, ha sido un placer tenerles alojados este fin de semana en La Batllia. ¡Un abrazo y hasta siempre!
jalbacar
Barcelona
Nivå 2 Skribent
8 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 4 maj 2017 för en vistelse i april 2017

Datum för vistelsen: april 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 6 2017
Muchas gracias por el comentario familia Albacar, fue un placer tenerlos alojados en La Cabanya. ¡Hasta siempre amigos!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera