Spara
Höjdpunkter från omdömen
Älgsafari

Vilken rolig upplevelse för både barn o vuxna! Tack till de mäktiga älgarna , bison, Robert som ... läs mer

Omdömet skrevs 3 oktober 2020
jjdk2020
Malmö, Sverige
Mycket trevligt

Markaryds Älgsafari var en riktig positiv upplevelse. På grund av coronatider var vi förutom ett ... läs mer

Omdömet skrevs 1 oktober 2020
BobboStengard
Jomtien Beach, Thailand
från mobil enhet
Läs alla 231 omdömen

Omdömet skrevs 20 juli 2019

Gosa med killingar och äta goda nygräddade våfflor är fint här! Vi provade också restaurangen, älgkebabpizza och älgkorv smakade helt okej.

Tack K B
Omdömet skrevs 15 juli 2019 från mobil enhet

Ville ha en utflykt en grå sommardag och bestämde oss för att ta med vår 2åring och 2månaders på älgsafari. Vi blev posetivt överraskade. Djuren ser ut att trivas mycket bra. Efteråt åt vi restaurangen. Mycket god mat.

1  Tack 754perj
Omdömet skrevs 13 juli 2019 från mobil enhet

Hade aldrig varit här förut. När vi kom hit fick man gå in och betala. 170 kr om man ville åka tåget och 130 kr om man körde in med egen bil. Eftersom det regnade så tog vi bilen. När vi körde in möttes vi av en älg som tittade in i den öppna rutan, lite häftigt faktiskt. Den ville förmodligen ha "mat". Vi körde vidare och sammanlagt såg vi 8 stora älgar och 1 kalv. Vi körde även in och kollade bisonoxarna, fast de låg allihopa under tak då det regnade. Synd då en av dem var enormt stor. Man fick köra hur många varv man ville bland älgarna. Efteråt kunde man antingen bara fika eller besöka restaurangen. Trevlig utflykt.

Tack Julianne B
Omdömet skrevs 12 juli 2019 från mobil enhet

Väl värt ett besök. Att åka runt i traktortåget och se på älgarna och bisonoxarna var en trevlig utflykt. Restaurangen håller dessutom hög klass och står sig väl i jämförelse med andra liknande matställen.

Tack Michael-X-49
Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera denna park där personalen är engagerad o gör ditt besök supertrevligt. Att åka med i vagnarna och höra chaufförens berättelser om älgarna i parken som vi besöker är jättemysigt . Många välmående älgar kom fram och åt av barnens kvistar de fått med sig .
Bra område sedan för picknick och lek .
Eleverna var mycket nöjda.

Tack kristinawilhelminab