“Pärla på landet!”

Graddhyllan Lantcafe
Rankad som nr 1 av 12 Restauranger i Markaryd
Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe för god mat eller fika! Försäljning av bröd mm. Smakar verkligen hemlagat o riktigt gott! Trevligt med utställning av tavlor i de olika rummen!
Vi var mycket nöjda med både laxen o kalkonen!

Tack mynta2000

Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Åt en sommarbuffé som var kanongod. Mysig och lantlig miljö, så naturnära det kan bli. Välkomnande personal!

1  Tack Eva J
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Ett fantastisk läge med storslagen natur! Mycket att upptäcka i menyerna! Trevlig personal. Välbesökt och värt att upptäcka!

Tack kefas48
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Lite otippat att man hittar detta mysiga ställe mitt i skogen omgivet av vatten och härlig natur. Kaffestuga och lunchresturang i olika bygnader på gården. Många sittplatser i trädgården och inomhus. Toaletterna i stora ladan är nog de fräschaste jag sett, verkligen ett plus i kanten. Mycket gott att välja på bland kakor och lättare lunch. Vi kommer definitivt tillbaka.

Tack Sara S
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Oj så förvånade vi blev att hitta denna pittoreska restaurang ”mitt i skogen”. Vi åt en härlig lunchbuffé med jättegoda rätter. Vackert och välskött. Det fanns också en fin kaffestuga med hembakat om man inte vill äta mat.

Tack anma774

Resenärer som tittade på Graddhyllan Lantcafe tittade också på

Hishult, Hallands län
Markaryd, Kronobergs län

Besökt Graddhyllan Lantcafe? Berätta vad du tyckte!