Kostnadsfri avbokning till den 23-02-18
Travelocity
Orbitz.com132 US$
ZenHotels.com135 US$
Omdömet skrevs 30 oktober 2022 från mobil enhet

Underbar vistelse igen mycket trevlig personal och dom som äger det är till mötes gående trevliga och gästvänliga.Bra service super god frukost buffe och god mat på kvällen.Stället ligger kanon med naturen utanför.Kommer snart tillbaka igen.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack karfal
Omdömet skrevs 14 augusti 2022 från mobil enhet

För att vara ett ⭐️⭐️⭐️ hotell var det förvånansvärt bra. Trevlig personal och mysig liten bar. Maten hade kunnat vara bättre men överlag ett prisvärt hotell med vackert och lugnt läge. Rummen helt ok om än inget märkvärdigt . Kommer gärna tillbaka igen. Uppskattar även att det är hundvänligt

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack M3048WRjaimea
Omdömet skrevs 30 juli 2022

Det duger att övernatta men inte mer. Allt är föråldrat, det enda som är nytt är tv'n och att det finns fungerande nätverk.
Frukosten var okej, tiden dock snål tilltagen: 8:00 - 10:00.

Sängarna var ok men i övrigt var det lite småsolkigt överallt.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack saoesw
Omdömet skrevs 21 november 2021 från mobil enhet

Allt kanon ännu 1 gång. 4 e gången vi är här under alla årstider. Lika fint på alla årstider. Super god mat.Härlig och trevlig personal.Goa ägare.Bra boende.Underbar natur och sjöar.Kanon frukost buffe.Närma busshållplatsen. Närma till Coop.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack karfal
Omdömet skrevs 18 maj 2021

3 nätter i april 2021. Fick ett rum som var som ett vandrarhemsrum i annex, hade räknat med ett riktigt hotell-rum i huvudbyggnaden. Missvisande info. Inte värt pengarna. Rummet skitigt, dammigt och smutsigt utan dess like vid ankomsten. Sängarna var bra. Frukosten var godkänd.
Kvällens varmrätt var bra en kväll och dålig två kvällar.
Det skulle finnas el-laddare för bil enl. info men det saknades.
Finns en sjö att promenera runt.

Datum för vistelsen: april 2021
2  Tack Eje B