Orbitz.com
Travelocity
ZenHotels.com
FindHotel
Omdömet skrevs 7 maj 2021 från mobil enhet

Mysigt ställe Fina rum Supergod mat Trevlig personal Närma till allt Fantastikt natur Härliga sjöar runt omkring Närma busstation Kök mellan 2 rum som är kanon 3 e gången vi är här och lika nöjda Kommer tillbaka i Augusti Lungt och skönt i skogen

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack karfal
Omdömet skrevs 22 november 2020 från mobil enhet

Härligt område mitt i skogen.Sjöarna precis nedanför.Fina rum gott om plats god frukost buffé.Trevlig personal.Jättegod mat i resturangen.Närma till allt.Kom med buss och bra gångavstånd.Stora Coop i närheten.Kommer återvända.

Datum för vistelsen: november 2020
1  Tack karfal
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Vi bodde där 2 nätter,hade bokat en rockweekend som arrangerades på hotellet.. rummet lite gammal stil, men mycket rent o välskött..frukost var bra med mycket att välja på,vi hade både lunch o middag med buffet mat på hotellet,, väldigt trevlig personal i receptionen, restaurangen o städpersonalen. Kan rekommendera detta hotell. Återkommer gärna om vi besöker Markaryd igen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack StockholmFamily
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Hotellet ligger precis bredvid sjöarna i Markaryd, och sjöområdet är sagolikt vackert, med fornlämmningar från brons- och järnåldern, mysig badplats och bärfyllda blåbärssnår. Markaryd är en lugn liten stad perfekt för att koppla bort vardagens jäkt.

Personalen var tillmötesgående. Vi hade glömt meddela våra matallergier, men med kort varsel hade restaurangen fixat en helt egen allergenfri variant av dagens middag bara för oss.

Rummen var stora och bekväma, nästan på gränsen till lägenheter, med skrivbord, garderob, fåtoljer och TV. Två rum delar på ett pentry/kök, så vi kunde även laga mat och koka tevatten etc.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack JFJoakim
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Fin upplevelse med god mat & naturen precis runt knuten.
Känns genuint & trevlig atmosfär.
Närheten till strand, sevärdheter, upplevelser gör detta till en bra utgångspunkt oavsett vad man vill göra.
Personalen är både kunniga & oerhört hjälpsamma.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 311patrikf