Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Fin upplevelse med god mat & naturen precis runt knuten.
Känns genuint & trevlig atmosfär.
Närheten till strand, sevärdheter, upplevelser gör detta till en bra utgångspunkt oavsett vad man vill göra.
Personalen är både kunniga & oerhört hjälpsamma.

Tack 311patrikf
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Bodde här 3 nätter. Ett fantastiskt rofyllt läge alldeles i anslutning till ett natur-/sjösystem. Fick ett dubbelrum som var mycket fräscht. Väldigt sköna sängar. En gedigen frukost med såväl varm och kall mat. Vi saknade dock grovt bröd av fullkornsnatur. Ett utomordentligt ställe för utflykter till denna del av Småland/Halland.
Till sist - trevlig och omtänksam personal!!

Tack Sture44
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Bodde här en natt. Receptionen var i restaurangen som även liknade mer en matsal. Vårt rum låg tillräckligt långt bort för att ta bilen dit.

Rummet i sig var det inget fel på. Förutom att det var väldigt dammigt under sängen. Det var ganska lyhört och vi kunde inte låsa entrédörren för den fastnade.

Middagen bestod av en buffé. Inget jag hade räknat med i dessa pandemitider. Smakade mest geggigt men det gick att äta. Fick gå tillbaka till receptionen och vänta där alldeles för länge för att beställa dryck till maten.

Frukosten var även den buffé vilket är mer förståeligt. Utbudet var ok men inte mer än så.

Jag hade förväntat mig lite mer då det trots allt har 3 stjärnor. Jag fick lite vandrahemskänsla.

Tack Myntet
Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Buffe erbjuds alla dagar där man kan välja ”hemlagade” goda maträtter, salladsbord finns och efter detta kaffe med möjlighet att ta kaka till. Vill man sitta avskilt finns möjlighet att sitta i deras nedre plan.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack torbj_rnl525
Omdömet skrevs 25 september 2019 från mobil enhet

Helt ok om du bara skall övernatta. Rent och fräscht på rummet, men väldigt enkel standard. Restaurangen var stängd på kvällen så receptionen hänvisade till annan restaurang i samhället. Vill du basta och bor i huvudbyggnaden blir det en promenad på ca 700m till Villa Ekebacken. Där finns en gammal bastu (ca 30 år enl personalen) som du kan nyttja. Frukosten helt ok.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet