Boka nu, betala på plats
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

För andra gången valde vi detta hotellet på vår väg söderut.
Precis som första gången var personalen jättetrevliga, maten i restaurangen jättegod, rummen rymliga och välstädade, frukosten bra.
Priset kombinerat med allt detta gör hotellet otroligt prisvärt!
Det som drar ner omdömet lite är att sängarna är alldeles för hårda för min smak samt att det är lite lyhört från trafiken från gatan utanför.

Datum för vistelsen: maj 2018
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack PAOlsson
Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Ett hotell som väl motsvarar förväntningarna för en övernattning när man mellanlandar på väg mot en hägrande week-end i Lübeck. Rummet var fräscht. Frukosten var bra. Trevligt bemötande vid in- respektive utcheckning.

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack Snurri
Omdömet skrevs 22 augusti 2017

Enda hotellet i (centrala) Markaryd och kanske därför några hundringar för dyrt. Hade mycket hellre bott på vadrarhemmet som ligger 50 meter bort. Opersonliga rum. Ingen hiss. Ganska trist rent allmänt. Bra frukost.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack JohanSwed
Omdömet skrevs 29 november 2016 från mobil enhet

Trevligt bemötande vid incheckning. Rummet helt ok, dock lite kallt. Allt fanns. På kvällen var det dans alt. Musikkväll i restaurangen. Ljudnivån allt för hög. Fin servise med en väldigt god kvällsmacka och en öl framsatt på rummet.
Frukosten var superfin.
Priset på rummet var lite för högt med tanke på plats och kvalitet.

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste ensam
Tack roljoh04
Omdömet skrevs 8 november 2016

Var OK men inte mer. Har bott på andra hotell i Sverige och utomlands och då har standarden varit mer utbyte. Fanns inte tillgänglighet till restaurang eller pub och wifin var till och från. Annars var den personal som var där trevlig och bemötande. Kan ha att göra med att det var Allhelgondagen när man vistades där.

Datum för vistelsen: november 2016
  • Restyp: Reste ensam