“Samvaro.”

Bolzano Pizza Kebab & Sallader
Rankad som nr 5 av 12 Restauranger i Markaryd
Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Dom största pizzorna jag ätit,jättemycket pålägg och verkligen bakade med kärlek.Underbar personal som gjorde allt för sina gäster.Här blir det garanterat fler besök.

Tack Kerstin N

Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Har helt enkelt bland de godaste pizzorna, favoriter är mozzarella pizzor. Mycket trevlig personal och vill verkligen att man ska vara nöjd. Testa detta.

Tack Torbjörn L
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

På genomresa, skulle snabbt ha lite käk. Enormt stora pizzor med massvis av pålägg. Goda! Trevlig personal.

Tack Mia P
Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

Otroligt god mat och fantastisk personal! Tänker alltid på barnen när man hämtar mat, i form utav en klubba till barnen. Kommer även ihåg vem man är och vad man brukar beställa, samt hur många barn man har! Väldigt bra kundservice!

Tack Sandra A
Omdömet skrevs 23 april 2018

Bästa pizzerian i byn. Dock har de bara öppet på eftermiddagarna så inga luncher här inte. De har äkta champinjoner på pizzan och inga burkchampisar. Det är åtminstone för mig ett mått på kvalité. Köper alltid någon av deras mozzarellapizzor.

Tack BigM75

Resenärer som tittade på Bolzano Pizza Kebab & Sallader tittade också på

Markaryd, Kronobergs län

Besökt Bolzano Pizza Kebab & Sallader? Berätta vad du tyckte!