“God mat i trevlig miljö”
Omdöme om Golden Gate

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Golden Gate
Rankad som nr 7 av 12 Restauranger i Markaryd
Omdömet skrevs 23 april 2018

Buffé serveras det här, troligen en hel del prefabmat här men det smakar bra och är mättande. Deras pannkakor med den goda grädde är något extra ordinärt. Övriga dagar har de en dessertbuffé. Du lämnar inte stället hungrig och det märks på klientelet som till stor har arbetskläder på sig. Trevlig ställe som kanske inte har direkt gourmétmat men som har helt ok mat.

Tack BigM75

Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Helt klart den bästa restaurangen att äta lunch på i Markaryd! Dom har en väl tilltagen salladsbuffé och även efterrätter! På lunchbuffén finns där alltid minst två rätter att välja mellan! Maten är mycket god!

Tack David K
Omdömet skrevs 2 januari 2017

Var i Markaryd på jobbmöte fick rådet att åka till Golden Gate o äta, och det var en fullträff. Detta till ett pris av 89:- per person. Maten var mycket god och kan varmt rekommenderas, den smakade hemlagat och var gjord med omsorg. Det är många stamgäster och mycket folk i lunchtider, alla äter där. Alltid minst två rätter att välja på i buffén. Parkeringsplatser utanför så det är lätt att nå men det är väldigt fullt vid lunchtid så välj om möjligt sen lunch så är det lugnare.

Tack Mats P
Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Frågade efter den bästa "dagens" i stan vid besök i en lokal bilaffär. Fick till svar att det var till Golden Gate jag skulle gå. Hade låga förväntningar efter att ha ätit en på en hel del mediokra "dagens-ställen" runt om i landet. När jag väl hittade dit (dåligt skyltat utifrån) blev jag väldigt överraskad! Det visade sig vara buffé med två rätter att välja på plus ett bra salladsbord, dryck, efterrätt och kaffe. Detta till ett pris av 89:- per person. Maten var mycket god och kan varmt rekommenderas! Den smakade "hemlagat" och var gjord med omsorg. Det fylldes även på hela tiden av det som började ta slut. Det strömmade in folk kontinuerligt och jag förstår varför. Sällan man äter dagens ute på en mindre ort som är så bra. Kommer definitivt att äta här igen om jag har vägarna förbi.

Tack Johan S
Omdömet skrevs 28 oktober 2016

Äter alltid lunch här när vi är i Markaryd och det är många stamgäster och mycket folk i lunchtider. Alltid minst två rätter att välja på i buffén och alltid vällagat.
"Alla" åter här, även kommunalrådet. Parkeringsplatser utanför så det är lätt att nå men det är väldigt fullt vid lunchtid så välj om möjligt sen lunch så är det lugnare.

1  Tack KeMia49

Resenärer som tittade på Golden Gate tittade också på

Markaryd, Kronobergs län

Besökt Golden Gate? Berätta vad du tyckte!