“En mysig och god tapas-pärla på Sagoön i Öresund”
Omdöme om Agnes Tapas

Agnes Tapas
Rankad som nr 2 av 2 Restauranger i Bäckviken

Kan man verkligen förvänta sig något av en spansk tapasrestaurang på ön Ven mitt i Öresund? Svaret är ett tydligt JA.

Agnes Tapas ligger ett kort stenkast från båtens ankomst från fastlandet. Huset har historiskt huserat flera olika restauranger och kafféer. Agnes Tapas hör till de bästa.
Enkelt och "rakt upp och ner" serveras vällagade spanska tapas. Goda för både öga och gom.
Ett perfekt ställe för en lunch när man cyklar runt ön, eller kanske för en lunch innan man tar båten hem.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 966fredrike

Omdömet skrevs 17 april 2021 från mobil enhet

Vi valde att äta vår middag på Agnes. Vi tog vars en Moules Frites. Alltså!!!! Alltså!!! Det var bland det godaste jag ätit. Jag kommer definitivt att äta det igen.
Sonen tog i vanlig ordning fish and chips och han åt med god aptit. Bra priser. Runt 100-lappen. Gott kylt vitt vin för 50 kr/glas eller 225 kr/flaskan.

Datum för besöket: april 2021
Tack jennyhanss0n
Omdömet skrevs 6 november 2020

Ett litet ställe lämpligt som start elelr avsked till Ven. Stanan till här vid ankosmt eller innan avfärd. Dock inget utöver det vanliga.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Peter J
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Vi valde att inte äta här då hela stället upplevdes som ofräscht. Väldigt smutsig toalett överfylld med använda pappershanddukar, smutsiga bord och allmänt schavigt!!
Hit går vi inte igen!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 858katarinan
Omdömet skrevs 6 september 2020

Datum för besöket: september 2020

Besökt Agnes Tapas? Berätta vad du tyckte!