Hotel Mito(Ossona)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 93 US$/natt.

Hotel Diamante(Corbetta)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 91 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 161 US$/natt.

Hotel Motel Ovest(Vittuone)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 47 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 47 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 151 US$/natt.

Hotel Motel Mediterraneo(Villa Cortese)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
House Hotel Malpensafiera(Bernate Ticino)(Mycket prisvärt!)
Hotel Domus Expo(Parabiago)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 77 US$/natt.

Omdömet skrevs 1 juli 2018 från mobil enhet

Bodde här: juli 2018, reste i arbetet
Omdömet skrevs 6 oktober 2016

Tips för att välja rum: No matter what room you get you can move your car so that it is outside
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
MotelEuropa95, Responsabile relazioni pubbliche på Motel Europa, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2016

Omdömet skrevs 23 december 2011

Tips för att välja rum: Value for money in you have promotion price
  • Bodde här: april 2011, reste med vänner

Bodde här: juli 2018, reste i arbetet
MotelEuropa95, Responsabile relazioni pubbliche på Motel Europa, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Omdömet skrevs 29 juni 2018

• Bodde här: juni 2018, reste i arbetet