“Superbe séjour”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
7 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

2 omdömen
Omdömet skrevs 8 december 2016 för en vistelse i november 2016

Datum för vistelsen: november 2016
Resegrupp: Make/partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
dec 9 2016
Inhabituel certes ! mais la vue imprenable sur la baie de Rio San Juan nous a inspiré. Nous avons pensé que ce serait un vrai plus pour nos hôtes d'en profiter confortablement installés dans une mini piscine à fleur de terrasse, exclusivement réservée au studio. Merci de votre commentaire, Régine
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera