Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 4 oktober 2018 från mobil enhet

Så trevligt, gott och genuint. Andra gången vi äter här i veckan. Många goda vegetariska rätter. Det går att mixa och välja massor av olika tillbehör. Mycket hjälpsam personal.
Rekommenderas verkligen!

Datum för vistelsen: september 2018
1  Tack 942annicaw
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket bra service, snabb personal och väldigt bra mat.
Rekommenderas till alla som vill ha en trevlig middag i mysig miljö med fantastisk mat och service av hög klass.
Prova gärna det Grekiska kökets smaker som var otroligt bra.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Richard N
Omdömet skrevs 24 juni 2018

Tillbringa 2 veckor på Talos. Va supernöjd. Både med rum, restaurang och personalen va verkligen trevliga.jättegod mat i restaurangen. Serviceminded blev tom erbjudna varm mat när vi anlände fast det va sent. Kanon

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack PiaH904
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

God mat.. möglig dusch trasiga lakan hundar som skiter på "gräsmattan" som städ personalen tar upp dagen efter serveringspersonal kickar undan ägarna bryr sig inte. Ägarna blir otrevliga när dom inte får "med beröm godkänd"

Datum för vistelsen: oktober 2017
2  Tack Stefan J
Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

En restaurang med hotell inte ett hotell med restaurang. Nära till havet med underbara stränder lugn omgivning och en park med div.aktivitets möjligheter, kommer till baka till området men inte till "restaurangen"

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Stefan J
LeftyOfLondon, Owner på Talos Hotel Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2018

Stefan! Du tog dig tid att skriva en recension. Gör det värt din tid (och vår)! Hur kan vi korrigera något om du inte berättar vad vi ska korrigera ?. Detta är syftet med dessa recensioner.