Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 26 maj 2015

Var där i mitten Maj 2015, första gången Grekland/Kreta. Eftersom jag valt "Ekonomiklass" fick jag ett rum mot gatan, ganska bullrigt på morgonen när folk skulle till jobbet,, så jag bad att få byta och för 10 euro extra per natt fick jag ett rum med havsutsikt och mycket lugnare. Väl värt den extra pengen. Läget passade mig perfekt, mycket lugnare än Aguia Marina 5 km längre västerut, nära till stranden, egen skaplig pool, bra frukost, trevlig restaurang Piato 100 m åt Chania till. Enkelt och billigt (1,50 euro om man köper biljett i förväg) att åka buss in till Chania centrum, hållplats alldeles utanför. Trevlig personal.

Rumstips: Välj inte "ekonomi" om ni inte tål gatubuller
Datum för vistelsen: maj 2015
  • Restyp: Reste ensam
Tack ijonsson
Omdömet skrevs 17 september 2014 från mobil enhet

Ett charmigt litet hotell 20 minuter utanför Chania. Mycket trevlig och serviceminded personal. En pool med sol hela dagen och gott om solstolar. Stranden ligger två minuter från hotellet. Rummen är enkla men rena. Dock är sängarna stenhårda! Frukostbuffén var riktigt bra och det serverades t o m färskpressad juice. Många restauranger i närheten av hotellet dock rekommenderar jag er att åka in till Chania stad för ett bättre utbud. Buss till Chania går utanför hotellet och tar cirka 20 minuter. Bussbiljett kan du köpa i receptionen.

Ett litet minus - jag glömde min bikini på balkongen då jag åkte. Jag har mejlat hotellet om det men får inget svar från dem.

Datum för vistelsen: september 2014
Tack Denimbird
Omdömet skrevs 17 augusti 2014

Det började dåligt med sen incheckning, strulande AC och två enkelsängar istället för dubbelsäng. Rummet var ganska mörkt och instängt.
Förutom detta så var det mesta väldigt positivt, bra läge nära strand och en liten busstur från Chania, prisvärt, pool, frukost mm.
Jättebra service förutom när saker strulade, även om allt i slutändan blev ordnat.

Rumstips: Stor variation mellan rummen.
Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack mmkarlsson88
Omdömet skrevs 8 augusti 2014

Mycket trevligt, bra beläget hotell, nära till stranden, barer restauranger och city.
Personalen var hur trevliga som helst och hjälpte till med det mesta.
Hotellet var fräscht och städat, dock var madrasserna lite för hårda, men vi frågade om dem hade mjuka madrasser som vi kunde låna, vilket vi fick.
Ett mycket prisvärt och bra hotell, rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack Maria B
Omdömet skrevs 29 juli 2014

En vecka gick alltför snabbt, tack vare värdefulla råd från receptionen. De ritade ut bra stränder och fina resturanger på vår karta. Vi fick också hjälp med att ringa och förlänga tiden för den hyrda bilen m.m. Hemlagad frukost med härligt krämig yoghurt.

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack kalle-trip