“Borde vara etta i agii Apostoli ”
Omdöme om Piato Restaurant

Piato Restaurant
Rankad som nr 3 av 14 Restauranger i Agii Apostoli
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar

Jätte god mat
Återvänder mer än gärna fler gånger.
Blev tipsade om andra restauranger men när vi provade denna så är den på topp 1.

Datum för besöket: september 2020
Tack Danone32

Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Vi besökte Piato efter rekommendation av svärföräldrarna och såg att de dessutom hade fina omdömen på tripadvisor. Supergod mat och väldigt trevlig familj som driver stället. Inget ”fint” ställe men otroligt nöjda med både mat och service till lunch vid två tillfällen på tre dagar. Klart värt ett besök! Är du sugen på en drink så var strawberry daiquirin super!

Kan tillägga att deras tzatziki är den bästa jag ätit i Grekland, trots att det inte är mot första besök i landet.

Datum för besöket: september 2020
Tack madmog
Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Trevligt mottagande i härlig miljö. Lagom stor meny som innehåller det man kan önska av de klassiska rätterna. Hela familjen hjälps åt med matlagning och servering och restaurangen är populär i området.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack CHS4804
Omdömet skrevs 3 september 2019 från mobil enhet

Helt ok men lite överreklammerat ... inte alls så supertrevlig personal .. bara för att man inte orkar äta full portion utan beställer halv ( typ barn) behöver man ju inte servera på barntallrik

Datum för besöket: september 2019
Tack 157asaj
Omdömet skrevs 19 augusti 2019 från mobil enhet

Jag har fått denna restaurang rekommenderad. Framförallt deras lamm. Det görs, som den mesta maten av mamman i familjen. Ät den! Den är enkel tänker du, men ack så god! Jag har även ätit deras moussaka. Direkt från ugnen. Vänta lite, annars bränner du tungan! Servicen är snabb, vänlig och inte alls påträngande. Detta är ett ställe att återkomma till. Smaklig spis!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 253andersl

Resenärer som tittade på Piato Restaurant tittade också på

Agia Marina, Chania Prefecture

Besökt Piato Restaurant? Berätta vad du tyckte!