Omdömet skrevs 10 december 2018

Bra och lugnt hotell i Agii Apostoli, precis vid den fina stranden Golden Bay som är en fin strand. Det finns restaurang och bar på hotellet som är öppet till 23.00 varje dag. Bra sängar och fintbadrum. Nära till centrum.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack BjFredrikJohansson
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Allmänt dålig service. Vi framförde att bifftekin var hårt stekt och ganska torr. Svaret vi fick var att bifftekin var well done. Pizzan och mousakan var helt ok. Vi fick be om notan tre gånger innan vi fick den.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack joakim f
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och mycket fint område. Stranden var mysig och vattnet varmt även för årstiden (när vi var på sydkusten vad det flera grader kallare). Mycket prisvärt. Lite hårda sängar om man är känslig.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Linda35353535
Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Trevligt lugnt hotell med bästa Utsikten
Ca 5 meter till Stranden/ Havet
Perfekt After Beach resturang med Världens trevligaste Personal : Tack Nez, Milan och Nassia
Goda enkla Grekiska rätter och Goda drinkar serverades från kl 8 till midnatt
Perfekt att ta sin Kvällsdrink där kl 20:30 till underbara Solnedgångar
Rummen är perfekt städade
Och man får bästa hjälpen i receptionen av Elefitoria
Personal hjälper till med både valutaväxling, biluthyrning.
Nära till huvudgatan ca 10 min promenad samt nära till affärer i området
Finna 3 st stränder att välja på i gångavstånd
Nära till Busshållplats
Taxistationen ligger ca 2 min från Hotellet
Chania ca 15 min med buss 1,5 euro
Med taxi ca 8 min ca 8 euro
Perfekta hotellet om man vill koppla av.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack V1145PEannav
Omdömet skrevs 17 oktober 2017

Jättebra läge med hotellområdesgränsen i direkt anslutning till stranden!
Lugnt och skönt område med nära till utmärkta restauranger sam en egen liten supermarket i hotellbyggnaden.
Finfina lägenheter med god standard, bra städning, rent och snyggt.
Balkong med en fantastiskt fin utsikt över havet och kustremsa och klippöar. Vackra solnedgångar!

Rumstips: Rum 63 har bra utsikt, mer än delvis havsutsikt, väl värt 400:- extra
Datum för vistelsen: oktober 2017