“Nöjd”

Andreas Restaurant
Rankad som nr 10 av 15 Restauranger i Agii Apostoli
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Super god grekisk sallad! Saknade lite salt.
Otroligt goda lamb chops som var bra saltade med en god bakad potatis.
Vi var nöjda!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Sightseer49847588941

Omdömet skrevs 20 juni 2019

Det sämsta i hela området. Fick skicka tillbaka risotto som var som en soppa med ris. Fick tillbaka samma risotto silad. I en av de andra rätterna fick vi hårstrån. Ingen kunde äta något vi beställt.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Emelie T
Omdömet skrevs 30 maj 2019

Ett mycket trevligt ställe nära stranden, perfekt för lunch. Bra priser och god mat. Vi åt deras moussaka två gånger.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack Anna H
Omdömet skrevs 21 mars 2019

Mycket god, vällagad mat från en varierad meny, samt bästa personalen. God stämning och bra service.

Datum för besöket: september 2018
Tack piaskog
Omdömet skrevs 15 november 2018

En enkel restaurang med bra service. Maten mycket god och ordentliga portioner när man beställer en tallrik för två. När man ber om notan fick vi en bit kaka och en Raki.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack conneyj

Resenärer som tittade på Andreas Restaurant tittade också på

Agii Apostoli, Chania

Besökt Andreas Restaurant? Berätta vad du tyckte!