“God mat och bra service.”
Omdöme om Andreas Restaurant

Andreas Restaurant
Rankad som nr 10 av 15 Restauranger i Agii Apostoli
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 30 maj 2019

Ett mycket trevligt ställe nära stranden, perfekt för lunch. Bra priser och god mat. Vi åt deras moussaka två gånger.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack Anna H

Omdömet skrevs 21 mars 2019

Mycket god, vällagad mat från en varierad meny, samt bästa personalen. God stämning och bra service.

Datum för besöket: september 2018
Tack piaskog
Omdömet skrevs 15 november 2018

En enkel restaurang med bra service. Maten mycket god och ordentliga portioner när man beställer en tallrik för två. När man ber om notan fick vi en bit kaka och en Raki.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack conneyj
Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Vi blev rekommenderade denna restaurang, och vi är mer än nöjda med maten o servicen. Humana priser dessutom. Vi var här tre ggr under en vecka. Vi åt enbart de kretenska specialiteterna, som de är mästare på att tillaga.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Ann A
Omdömet skrevs 23 september 2018

Enligt vår bedömning över reklamerat. Kycklingen den var torr. Servicen inget speciellt kan bero på att det var rätt mycket matgäster.Det finns en lekhörna för barn, undvik bord i dess närhet, stojande barn ger inte gästerna matro.

Datum för besöket: september 2018
1  Tack LouiseH2549

Resenärer som tittade på Andreas Restaurant tittade också på

Agii Apostoli, Chania

Besökt Andreas Restaurant? Berätta vad du tyckte!