“Enkel men gott”

Andreas Restaurant
Rankad som nr 10 av 15 Restauranger i Agii Apostoli
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 15 november 2018

En enkel restaurang med bra service. Maten mycket god och ordentliga portioner när man beställer en tallrik för två. När man ber om notan fick vi en bit kaka och en Raki.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack conneyj

Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Vi blev rekommenderade denna restaurang, och vi är mer än nöjda med maten o servicen. Humana priser dessutom. Vi var här tre ggr under en vecka. Vi åt enbart de kretenska specialiteterna, som de är mästare på att tillaga.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Ann A
Omdömet skrevs 23 september 2018

Enligt vår bedömning över reklamerat. Kycklingen den var torr. Servicen inget speciellt kan bero på att det var rätt mycket matgäster.Det finns en lekhörna för barn, undvik bord i dess närhet, stojande barn ger inte gästerna matro.

1  Tack LouiseH2549
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat. God service och trevlig personal. Har återkommit hit i 25 år och har aldrig blivit bedviken.

Tack C7553DLpial
Omdömet skrevs 14 september 2018 från mobil enhet

Det tog över en timme för oss att få maten fast än att det bara var vi och två andra personer på restaurangen. Servicen är långsam och man får ha bra tålamod om man ska äta här. Bra utbud och maten helt ok men som sagt om man inte orkar vänta eller om man är jättehungrig så bör man välja en annan restaurang.

1  Tack lottabr98

Resenärer som tittade på Andreas Restaurant tittade också på

Agii Apostoli, Chania

Besökt Andreas Restaurant? Berätta vad du tyckte!