Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com64 US$
Priceline82 US$
Travelocity64 US$
CheapTickets64 US$
Orbitz.com64 US$
Omdömet skrevs 6 november 2019

Nja! Kan inte säga att man kände sig välkommen direkt. dörrarna fungerade inte när vi kom. som tur va stod några gäster som nyss checkat ut och upplyste oss om en annan väg in till receptionen, där vi fick vänta ett tag innan personal kom och vi kunde checka in. otroligt oväsen från fläktarna i rummen bredvid vårat. tre gånger tidigt på morgonen fanns det inget varmvatten i duschen. Bra städning och bra service vid frukost. Det mottagande vi fick när vi kom drar ner betyget.

1  Tack SuneH31
Omdömet skrevs 20 oktober 2019

Vi bodde på hotellet i en veckas tid. Vi hade ett dubbelrum med uteplats. Rummet var lite slitet och särskilt badrummet, men i det stora hela helt OK. Personalen tog väl hand om oss och de var mycket tillmötesgående genom att alltid hälsa god morgon med ett stort leende på läpparna. Personalen gjorde hotellet till en bra upplevelse. Det kändes familjärt! Frukosten var OK och en smak av Grekland med grekisk yoghurt (!!) och honung. Det sprang runt lite hemlösa katter vid pool-området, men det var mest mysigt. Kan varmt rekommendera detta hotell!

Tack Lillpipan
Omdömet skrevs 7 oktober 2019 från mobil enhet

Reste med Apollo till Agi Apostoli för andra gången. Var där i början av oktober i år och samma tid förra året. Båda gångerna har vi bott på Okeanis Golden Resort som är ett mycket trevligt familjehotell med lägenheter i olika storlekar. Finns frukost att äta i restaurangen för den som vill men funkar även bra att fixa sina egna måltider i lägenheterna. Personalen är gästvänlig o hjälpsam om man ber om något eller vill ha hjälp med utflykter. Rent och fint både i rummen och vid det fina poolområdet. Härligt och rogivande med mycket växter, blommor och träd i området. Kan verkligen rekommendera detta härliga boende. Skulle gärna välja detta igen!

Tack chrissekarlsson
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Vill verkligen varmt rekommendera hotell Okeanis i Agii Apostoli!
Ett jättefint hotell med otroligt vänlig och rar personal.
Själva hotellbyggnaden är vacker och omger pool och trädgård som ligger i mitten som en oas. Trädgården är lummig med palmer, blommor och fruktträd och så finns en läcker poolbar där...
Det är nära till stränderna, lokalbussar, restauranger och små och stora matbutiker.
Vår vistelse här var ljuvlig, vi hängde vid poolen, var på stranden, gjorde utflykter både med bil och buss.
Allting med hotellet var oklanderligt och bra, från bemötande till städning.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Jesber123
Omdömet skrevs 16 juni 2019

Väldigt trevlig och personlig personal med hög servicekänsla. Familjär stämning. Väldigt mysig hotellmiljö, rent o välskött och fina rum. Bra läge nära tre fina stränder. Fin frukost med många lokala produkter o produkter med hög kvalitet. Trevlig BBQ-KVÄLL med god mat och duktiga kretensiska dansare.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Monica B