Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 5 juli 2019

Ett mycket trevligt och charmigt lägenhetshotell i all sin enkelhet med en pool precis utanför dörren till lägenheten. Lägenhetshotellet är även mycket familjevänligt då det ligger i ett mycket lugnt och trevligt område med närliggande fina stränder i toppklass samt har små charmiga butiker i närheten av området. Jag rekommenderar verkligen till alla att besöka det här lägenhetshotellet, då hotellet har mycket trevlig och hjälpsam personal som mer än gärna hjälper sina gäster samt är en fantastiskt trevligt plats att vistas på, då det finns en mängd vackra växter i omgivningen.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Reseexperten1234
Omdömet skrevs 6 november 2018 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera det här familjära hotellet. Trevlig personal som hjälpte till om det behövdes. Frukosten var bra med färskpressad juice varje morgon. Det är lagom stort med en fin pool. Små mysiga restauranger i smågatorna i närheten. Och nära till flera små strandvikar.

Datum för vistelsen: oktober 2018
1  Tack Climber375221
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Helt underbart litet hotell med fina rum, bra och trevlig personal. Nära till havet. Enda nackdelen var att alla i personalen kan inte hantera kortbetalning. Så ibland är det bara kontanter som gäller. Jag åker gärna hit igen och jag rekommendera hotellet varmt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack annatQ4406WX
Omdömet skrevs 19 september 2017

Vi var här mellan 20/7 - 10/8 och kan inte annat än att ge toppbetyg till detta hotell = FANTASTISKT!

Värdfamiljen Marianna, Antonis mfl samt övrig personal var så otroligt trevliga och gjorde verkligen allt för att man skulle trivas.

Här är verkligen atmosfären gemytlig och jättetrevlig!

Vi bodde i en mkt rymlig 2 rumslägenhet med balkong mot poolen (vilket de flesta lägenheter har, förutom de i nedre plan). Om man ville laga mat så fanns självklart alla tillbehör till det!

Städerskorna var mkt, mkt ordningsamma/duktiga och trevliga!

Poolområdet är väldigt grönt o fint och det var inga problem med att få solstolar. Lagom stor pool samt en liten barnpool.

Vi hade ej valt frukost men vid flera tillfällen så åt vi ändå och det var inga problem för jättegulliga/supertrevliga/fantastiska Valia och Emanuella som jobbade i poolbaren/baren, att fixa så att vi kunde äta en väldigt god frukost: färskpressad juice, äggröra, bröd, pålägg, yoghurt, te eller kaffe mm mm mm.

I poolbaren kunde man även äta lite "lättare" rätter ända fram till kvällen; vitlöksbröd, toast, sallad, pizza, glass mm mm där ALLT var gott! Självklart även alla sorters drycker och jag kan rekommendera deras Café Latte...suverän!!

I baren gjorde Antonis (ibland Valia o Emanuella) så goda drinkar, där det var Happy Our mellan kl 18 - 20.

Wifi fungerade bra runt poolen, vid baren/där man åt samt även på balkongen.

Hotellet ligger perfekt med närhet till: stranden (finns 3), många tavernor/restauranger, huvudvägen, Lidl, Synk mm mm.

De flesta gästerna var från Sverige, Norge, Danmark, Island, Finland men visst fanns det gäster fr bla Holland, Grekland osv

Söker ni ett hotell med FANTASTISKT trevlig värdfamilj, personal, rymliga rum, mkt fint poolområde, jättefin mat, drinkar, närhet till allt och en härlig, lugn o trevlig atmosfär så ÅK HIT!!

Mvh Carina

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack 53carinaa
Omdömet skrevs 12 september 2016

Personal serviceinriktad. Bra städning. Fina pooler och goda sallader och toast samt happy hour med fina drinkar
Det enda negativa var att vi fick betala extra för air condition, vilket behövdes. Kan rekommendera detta hotell♥

Rumstips: Bra med utsikt mot poolen och balkong.
Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack lismaril2016