“Familjesemester juni/juli 2018”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 2 Skribent
1 omdöme
“Familjesemester juni/juli 2018”
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 för en vistelse i juni 2018

En fantastisk fin villa som passade oss 16 pers, 8 vuxna o 8 barn (1,5 - 13år) helt perfekt. Hade varsin lägenhet/våning till alla familjerna. De med småbarn höll till på de två nedre lägenheterna och vi övriga på stora lgh en trappa upp med det fina öppna köket o vardagsrum med TV o stor vinkelsoffa. Allt såg fint o rent ut. Hade utmärkt service, minst en gång/ vecka med byte av sängkläder o handdukAr både inte o ute vid poolen. Poolområdet var vårt favorittillhåll både för mat o bad o relax och motion, simning, vattengympa, fotboll, mm, toppenfint för alla. Poolen rengjordes var 3:e morgon. Pingisbord fanns oxå.
Det enda negativa var att man hörde motorljud från stora vägen intill.
Fin vy utöver staden o havet från den stora balkongen en trappa upp. Vackra solnedgångar. Nära till stranden, gångavstånd, långgrunt klart vatten, duschar, omklädningsrum o servering fanns. Närhet till stora mataffärer, bl a Lidl som hade allt man behövde i matväg, dryck mm. Kan verkligen rekommendera denna fina villa.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Claes-Gör ...
1 omdöme
“Villa Myrto”
Omdömet skrevs 29 juni 2018 för en vistelse i juni 2018

Mycket bra med härligt uteplats med utekök, pool och gott om sittplatser. Tyvärr mycket ljud från vägen intill. Fina lägenheter

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera