“Grekland när det är som bäst”

Taverna Dimitris & Sakis
Rankad som nr 1 av 14 Restauranger i Kato Daratso
Kök: Grekiskt

En mysig restaurang med bra atmosfär som passar hela familjen. Maten håller mycket hög kvalitet och jag vill framhäva deras goda kötträtter och smårätter.
Det blir minst 2 besök per Kreta besök, då det är en av mina absoluta favoritrestauranger. Servicen är superb.

Tack Sightsee383270
MANT, Annat på Taverna Dimitris & Sakis, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan

Tusen tack!

Mysig restaurang med varm och härlig atmosfär. Kvaliteten på maten håller hög och mycket god kvalité, speciellt deras kötträtter.
Det blev flera besök under vistelsen och helt klart ett ställe att återkomma till!

Tack AnnaKristoffersson

Tusen, tusen tack!

En fantastisk restaurang för alla. Bland den godaste maten på kreta med hög kvalitet och service
Rekommenderar alla dagar i veckan att gå dit

Tack Asa O

Varmaste tack!

En trevlig taverna att besöka. Välkomnande och trevlig personal. Man känner sig omhändertagen. Jättetrevlig miljö, en taverna där man sitter kvar och njuter av atmosfäre. God mat och gott att dricka. Bra priser. En taverna att längta tillbaka till

Tack 437gun_

Varmaste tack!

Varje gång jag kommer till Kreta och Chania-kusten så återkommer jag ALLTID till min favorit taverna: Taverna Dimitri & Sakis. Varför? Maten är fantastisk. Allt är mycket vällagat. De har traditionella grekiska maträtter som känns SÅ genuina och hemlagade (på många andra restauranger är det same same med smaker och annat) men inte här!
Personalen är också fantastiska. Allt ifrån service-personal till kockarna. De får en att känna sig 110% välkommen och sedd som gäst. Sist men inte minst så ligger restaurangen en bit upp från huvudgatan med gemytlig atmosfär och lummig omgivning som gör att man njuter ännu mer. Kan VARMT rekommendera denna tavernan

Tack Rebeccathell

Resenärer som tittade på Taverna Dimitris & Sakis tittade också på

Agii Apostoli, Chania
Kato Daratso, Chania Prefecture

Besökt Taverna Dimitris & Sakis? Berätta vad du tyckte!