“10/10 taverna med ALLT. Lämna inte Kreta utan att besöka denna Taverna ”

Taverna Dimitris & Sakis
Rankad som nr 1 av 14 Restauranger i Kato Daratso
Kök: Grekiskt

Varje gång jag kommer till Kreta och Chania-kusten så återkommer jag ALLTID till min favorit taverna: Taverna Dimitri & Sakis. Varför? Maten är fantastisk. Allt är mycket vällagat. De har traditionella grekiska maträtter som känns SÅ genuina och hemlagade (på många andra restauranger är det same same med smaker och annat) men inte här!
Personalen är också fantastiska. Allt ifrån service-personal till kockarna. De får en att känna sig 110% välkommen och sedd som gäst. Sist men inte minst så ligger restaurangen en bit upp från huvudgatan med gemytlig atmosfär och lummig omgivning som gör att man njuter ännu mer. Kan VARMT rekommendera denna tavernan

Datum för besöket: maj 2021
Tack Rebeccathell

Maten, personalen och atmosfären är ett måste att uppleva under semestern på Kreta!
Varje år som vi åker till Chania äter vi här minst 4 gånger under vår vecka.
Perfekt lekplats för barnen att leka på. Testa deras fisk & kött - mycket bra kvalité!

Datum för besöket: april 2021
Tack Sofia B
Omdömet skrevs 22 september 2020

En mysig och supertrevlig restaurang med bra mat och vettiga priser! Välkomnande och trevlig personal som tar hand om en som om man vore familj!

Tack D7039QLalicec
SakisL54, Ägare på Taverna Dimitris & Sakis, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2020

Tusen tusen tack!

Omdömet skrevs 21 september 2020 från mobil enhet

Hit går vi varje gång vi är i Chania familjeägt, trevligt och sjukt god mat!! Verkligen värt ett besök.

1  Tack therese19740918
SakisL54, Ägare på Taverna Dimitris & Sakis, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2020

Tusen tack!!

Omdömet skrevs 19 september 2020

Det här var något av det godaste och trevligaste jag har varit med om på denna hära resa. Maten är den godaste på hela Kreta, med väldigt vänlig personal och trevlig stämning. Jag rekommenderar denna resturang starkt!

Tack 352pelles
SakisL54, Ägare på Taverna Dimitris & Sakis, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2020

Tusen tusen tack!

Resenärer som tittade på Taverna Dimitris & Sakis tittade också på

Agii Apostoli, Chania
Kato Daratso, Chania Prefecture

Besökt Taverna Dimitris & Sakis? Berätta vad du tyckte!