“Underbart!😍”

Taverna Dimitris & Sakis
Rankad som nr 1 av 16 Restauranger i Kato Daratso
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 19 september 2020

Det här var något av det godaste och trevligaste jag har varit med om på denna hära resa. Maten är den godaste på hela Kreta, med väldigt vänlig personal och trevlig stämning. Jag rekommenderar denna resturang starkt!

Tack 352pelles
SakisL54, Ägare på Taverna Dimitris & Sakis, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2020

Tusen tusen tack!

Omdömet skrevs 19 september 2020

Rekommenderar denna familjära restaurang, personalen bjuder på sig själva. Matmässigt provade vi deras Meze som var en bra minimix av ”grek-specialiteter”. Här blir fler besök

Tack thorstromsresor

Tusen tack!

Omdömet skrevs 17 september 2020 från mobil enhet

Vill absolut rekommendera denna härliga taverna med fantastiskt god mat och trevlig service. Kommer väldigt gärna tillbaka.

Tack rosi892
SakisL54, Ägare på Taverna Dimitris & Sakis, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2020

Tusen tusen tack!

Omdömet skrevs 16 september 2020

Hann tyvärr bara med ett besök här , hade gärna gått fler gånger ! Maten är här är liite dyrare men såå vällagad och det serveras inte bara standardrätter vilket är uppfriskande! Deras friterade zucchini m vitlöksdipp är gudomlig !!

Tack Anna E

Tusen tack!!!

Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

God mat. Bra service. Hit går vi alltid när vi är på Kreta. Äter gärna metze och saganaki är ett måste. Alltid goda viner!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Kreta09
SakisL54, Owner på Taverna Dimitris & Sakis, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2020

Tusen tusen tack!!!

Resenärer som tittade på Taverna Dimitris & Sakis tittade också på

Kato Daratso, Chania Prefecture
Agii Apostoli, Chania

Kato Daratso, Chania Prefecture

Besökt Taverna Dimitris & Sakis? Berätta vad du tyckte!