“Mat”

Taverna Dimitris & Sakis
Rankad som nr 3 av 16 Restauranger i Kato Daratso
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 22 september 2018 från mobil enhet

Gästvänligare personal får man leta efter. Glada och uppmärksamma. God mat. Inte den bästa utsikten men stämningen var gemytlig, hit kan man gå flera gånger.

Tack Anna B

Omdömet skrevs 21 september 2018 från mobil enhet

Det faktum att jag och min man ätit här nästan varje kväll de senaste 6 åren vi varit här på Kreta under 2-3 veckors semester talar väl sitt tydliga språk. Fantastiskt god mat och härlig, hemtrevlig, familjär miljö.

Tack Cosmopolitan817069
Omdömet skrevs 21 september 2018 från mobil enhet

Alltid trevlig personal, alltid god mat. Vi har ätit här många gånger i flera år nu och aldrig blivit besvikna. Varierad meny. Förnämnigt bra kött. Rekommenderas varmt.

Tack olagustafsson
Omdömet skrevs 20 september 2018 från mobil enhet

Trevligaste ägaren, supergod mat. Vi tog mix souvlaki grill för 2 personer fyra kvällar på rak mycket mat och verkligen jättegott!! Rekommenderas varmt!

Tack Therese E
Omdömet skrevs 18 september 2018

Jättegod mat och bra service. Provat flera rätter och inte blivit besviken nån gång. Populärt ställe.

Tack kretalover

Resenärer som tittade på Taverna Dimitris & Sakis tittade också på

Kato Daratso, Chania Prefecture
Kato Daratso, Chania Prefecture

Agii Apostoli, Chania

Agii Apostoli, Chania

Besökt Taverna Dimitris & Sakis? Berätta vad du tyckte!