Hotel Villa Brinkly(Snekkersten)
Bogeholmen(Snekkersten)
Hotel Sleep2Night(Helsingör)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 161 US$/natt.

Hotel Skandia(Helsingör)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 166 US$/natt.

• Frukost ingår
Hotel Kärnan(Helsingborg)
  • Rumservice
Villa Snekkersten(Snekkersten)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Det har nästan blivit en tradition att följa Theis och hans kockar och deras ansträngningar att skapa överdådig fisk och skaldjurssymfoni. För det är det verkligen. Så nära konstverk man kan komma i matvärlden.
Galet mycket rätter och galet gott.
Att det numera serveras på Comwell Borupgaard gör inte saken sämre. Trevligt rymmliga rum, hjälpsam personal gör att helhetsintrycket för helgen ger toppbetyg.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Errwe_Sweden
Dennis N, Receptionschef på Comwell Borupgaard, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2017

Kære Errwe_Sweden,

Mange tak for de fem stjerner og de flotte ord. Skønt at læse I har gjort det til en tradition at komme til vores Skalddyrsaften. Vi ser frem til at byde jer velkommen til en hyggelig aften igen til marts 2018.

På glædeligt gensyn.

Omdömet skrevs 10 september 2017

Hotellet är mycket fräscht och modernt med fantastisk ekologisk profil. God mat och trevlig personal. Jag tycker att det är en lite liten spa avdelning där inte allt fungerade på topp men atmosfären i stort lyfter upplevelsen till något riktigt härligt.

Tips för att välja rum: Utsikt mot parken om det går.
  • Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack jennyvholm
Dennis N, Receptionschef på Comwell Borupgaard, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2017

Kære jennyvholm,
Mange tak for din anmeldelse og de fire stjerner.
Det glæder os at du havde et godt ophold her på Comwell Borupgaard.
Tak for besøget og på glædeligt gensyn.

Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Prisvärt och utmärkt val för den som söker lugn och ro. Fina omgivningar och nära till stranden. Tågstationen bara några minuters promenad från hotellet. Endast två stationer från konstmuseet louisiana.

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack christelo876
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Hemma igen efter tredje året på rad på Comwell Borupgaard, och vi trivs fantastiskt bra.
Nyrenoverat rum och övriga rum under arbete.
Renoverat spa så att alla delar fungerade förutom Body ice maskinen (tyvärr) och regnduschen som kunde ha varit varmare.
Mycket god mat och underbar frukost med lite hälsosammare innehåll.
Sköna sängar och möjlighet att prova andra kuddar än de som ligger i sängen.
Ljuvlig park och nära till allt vi behöver.
Sist men inte minst trevlig personal.
Det enda som ger lite minus är att det inte känns som att det är AC på rummet vilket gör rummet fuktigt och badkläderna hinner därför inte torka.
Och gymmet kan behöva en översyn, kanske en trx t.ex.
Vi planerar redan för nästa sommars tur

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Helena B
Omdömet skrevs 30 juni 2017

Vi bokade en svit mellan den 30/6 till den 1/7 2017.

Blev så besviken så fort vi öppnade dörren.

Slitet, missfärgade fläckar i heltäckningsmattorna, behöver totalrenovering i störst allmänhet. Luktar kiss (urin) på lilla toaletten med dusch.

Fanns en vattenkokare och skulle ta mig en kopp kaffe, kaffekopparna var inte ens diskande sedan den förra hotellgästen, inte OK!!!

Balkongen var full med pinnar som förmodligen fåglarna byggt bo med över ytterlamporna, varför plockar man inte bort dessa???
Inte trevligt!!!!

Det enda positiva är:
Trevlig lobby och god mat i restaurangen.

Tips för att välja rum: Kolla Tripadvisor och läs alla recensioner innan ni bokar detta!
  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Gitten E
Dennis N, Receptionschef på Comwell Borupgaard, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017

Kære Gitten E,
Tak for din review.
jeg er ked af at læse I fik en oplevelse I aldrig nogensinde skulle have haft. Det er bestemt noget der vil blive taget op internt. Det glæder mig dog at I havde en god oplevelse i restauranten.

Endnu en gang skal jeg beklage jeres oplevelse, jeg håber vi trods alt får lejlighed til at byde jer velkommen igen her på Comwell Borupgaard.