Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
CheapTickets217 US$
Orbitz.com217 US$
Travelocity217 US$
Tripadvisor217 US$
eDreams
Omdömet skrevs 4 maj 2019 från mobil enhet

Små mysiga rum. Fantastisk personal och god frukost. Allting är bakat på plats och den hemmagjorda marmeladen med rabarber smakar himmelskt. Enkelt att parkera och ligger nära Helsingör och Köpenhamn.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Rorre71
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Bodde en natt på detta trevliga lilla ” hotell”
Rena och sparsamt inredda rum med bra sängar. Frukost också liten, men bra. Mysig bakgård med diverse möbler, att sitta i.
Till det negativa hör, varma rum med ingen ventilation. Öppet fönster i markplan är inte så trevligt. Väldigt dåligt tryck på vattnet, i både dusch och handfat.
Väldigt nära till bad och trevlig dansk Krog
Står man ut med detta, så kan jag rekommendera att stanna något natt på detta lilla ” hotell”

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack hakni
Omdömet skrevs 13 juni 2018 från mobil enhet

Vi stannade till o fick uppleva en trivsam natt här med ett trevligt värdpar. Det kändes lite som hemma med god service o nära till restaurang för intag sv kvällsmål. En morgonpromenad på stranden blev pricken över i innan frukosten.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Byle55
Omdömet skrevs 17 augusti 2017

Villa Brinkly utstrålar gästfrihet och omtanke! Trevligt omhändertagande, fin frukost och en familjär stämning. Vänliga samtal och rådgivning om närbelägna restauranger och sevärdheter. Vi längtar tillbaka❣️

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Kl7301
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Det är svårt för oss att sova när rummet inte gick att mörklägga. Vita gardiner tunna som gasbinda funkar inte. Gatubelysningen gick rakt in i rummet hela natten. Dessutom hördes ljuden och prat från andra gäster till långt fram på småtimmarna.
Det finns ingen ventilation på rummet så vi fick ha fönstret mot den tungt trafikerade gatan för att få luft. Därav bullret från bilar, bussar och motorcyklar.
Villa Brinkly är egentligen ett litet personligt inrett B&B med trevlig personal. Vi blev ändå föreslagna att äta middag på balkongen och den var fantastisk!
Sängarna var helt OK men vi är alltid lite obekväma med toa och badrum i korridoren.
Frukosten var alldeles utmärkt!
Rumspriset var dock lite för högt för den standard som erbjöds. Särskilt som det inte blev någon bra nattsömn.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack CoachHalmstad