“Perfekt & rent hus”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Perfekt & rent hus”
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 för en vistelse i augusti 2019

Ägaren var mycket hjälpsam med hus & transporter!! Fint & rent hus med två lägenheter. Diskmaskiner i båda lgh + tvättmaskin i den nedersta lgh. Fin uteplats & pool! Solstolar, grill & utedusch. Nära supermarket

Datum för vistelsen: augusti 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ronald B
1 omdöme
Omdömet skrevs 11 mars 2018 för en vistelse i juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 11 2018
Thank you Ronald!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera