Omdömet skrevs 5 september 2019 från mobil enhet

Vi bokade ett rum för 4 personer - med 4a sängar.
Vi fick ett rum med 3 sängar, utanför stod en extrasäng obäddad... vi släpade in den och i korridoren stod tvättavagnar - så vi bäddade själva.
Något täcke hittade vi dock inte. Kunde absolut gått och frågat men vi var så trötta.

Det står att det är tidig frukost - det är det inte, vi fick ”mackor”som vi bett om. Rostfrallor (orostade) med ost, skinka och gurka ihop lagda 2 och 2. Hade gärna tagit en vanlig fralla istället, vi fick be om juice och kaffe.

Personalen som hämtade och skjutsade oss till Arlanda var väldigt trevliga dock!

Såg inte omgivningarna så mycket men det såg ut att ligga väldigt vackert.

Datum för vistelsen: september 2019
2  Tack Jenny N
Omdömet skrevs 25 mars 2019 från mobil enhet

Fullskaligtt place. En oslipad diamant som
med små förändringar blir ett underbart ställe. Personalen mycket servicevänlig
Busstransfer 7 min till Arlanda.
Arlanda golf granne. Långtidsparkering.
Spa och konferansrum.

Datum för vistelsen: mars 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Christer F
Omdömet skrevs 17 mars 2019 från mobil enhet

Sängarna var sköna. Sov bra och service med skjuts till o från Arlanda. Annars var det inte bra, de går ut med att de har Italiensk frukost, vilket absolut inte stämmer. Dessvärre var frukosten i det absolut i det sämsta laget. Torrt bröd, torr ost etc. I badrummet som vi hade, när vi duschade rann vattnet från dusch brunnen. Äggen såg inte så fräscha ut.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack S293TZmikem
Omdömet skrevs 8 februari 2019

Vi har rest över hela världen men aldrig blivit så lurade! Förbokade och betalade för ett rum på Crew Hotel Rosersberg men rummet fanns inte .... Vi blev istället körda till ett mkt. enkelt lägenhetshotell i ett industriområde i Järfälla ca 30 min bort
Vi försökte prata med hotellet att det var inte detta vi bokat men de tyckte vi skulle vara glada att vi fick bo där tydligen enligt personal som jobbade så har Crew Hotel satt i system att överboka och skicka skicka sina gäster till enklare boenden
VARNING!!!!!
Lena N

Datum för vistelsen: februari 2019
1  Tack lenapelargon
Omdömet skrevs 6 februari 2019 från mobil enhet

Vi fick reda på att hotellet var dubbel bokat när vi landade på arlanda och hamnade på ett relativt dåligt hotel ca 1 timme bort, personalen var inte tillmötesgående och pratar dålig engelska, vi kommer att ta detta vidare till ARN...

Datum för vistelsen: februari 2019
2  Tack JesperNA