Omdömet skrevs 25 mars 2019 från mobil enhet

Fullskaligtt place. En oslipad diamant som
med små förändringar blir ett underbart ställe. Personalen mycket servicevänlig
Busstransfer 7 min till Arlanda.
Arlanda golf granne. Långtidsparkering.
Spa och konferansrum.

Datum för vistelsen: mars 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Christer F
Omdömet skrevs 17 mars 2019 från mobil enhet

Sängarna var sköna. Sov bra och service med skjuts till o från Arlanda. Annars var det inte bra, de går ut med att de har Italiensk frukost, vilket absolut inte stämmer. Dessvärre var frukosten i det absolut i det sämsta laget. Torrt bröd, torr ost etc. I badrummet som vi hade, när vi duschade rann vattnet från dusch brunnen. Äggen såg inte så fräscha ut.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack S293TZmikem
Omdömet skrevs 8 februari 2019

Vi har rest över hela världen men aldrig blivit så lurade! Förbokade och betalade för ett rum på Crew Hotel Rosersberg men rummet fanns inte .... Vi blev istället körda till ett mkt. enkelt lägenhetshotell i ett industriområde i Järfälla ca 30 min bort
Vi försökte prata med hotellet att det var inte detta vi bokat men de tyckte vi skulle vara glada att vi fick bo där tydligen enligt personal som jobbade så har Crew Hotel satt i system att överboka och skicka skicka sina gäster till enklare boenden
VARNING!!!!!
Lena N

Datum för vistelsen: februari 2019
1  Tack lenapelargon
Omdömet skrevs 6 februari 2019 från mobil enhet

Vi fick reda på att hotellet var dubbel bokat när vi landade på arlanda och hamnade på ett relativt dåligt hotel ca 1 timme bort, personalen var inte tillmötesgående och pratar dålig engelska, vi kommer att ta detta vidare till ARN...

Datum för vistelsen: februari 2019
2  Tack JesperNA
Omdömet skrevs 21 november 2018

Rent och snyggt, Små rum. Bra sängar och TYST, mycket tyst . Trevlig personal men viss språkförbistring då alla inte talar bra svenska. Trevlig bar/frukostrestaurang med mycket långa öppettider. Frukosten vackert upplagd och allt man kan önska sig. Det enda som saknades var Bacon men det kan man leva utan .

Omgivningen är trollsk, vacker och lämpar sig väl för kvällspromenad.

Mycket trevlig och bekväm transport till och från Arlanda. Behöver dock bättre instruktioner på bokningssidan/bokningsbekräftelse om var bilen står vid hämtning Arlanda.

Datum för vistelsen: november 2018
  • Restyp: Reste ensam