Omdömet skrevs 8 februari 2019

Vi har rest över hela världen men aldrig blivit så lurade! Förbokade och betalade för ett rum på Crew Hotel Rosersberg men rummet fanns inte .... Vi blev istället körda till ett mkt. enkelt lägenhetshotell i ett industriområde i Järfälla ca 30 min bort
Vi försökte prata med hotellet att det var inte detta vi bokat men de tyckte vi skulle vara glada att vi fick bo där tydligen enligt personal som jobbade så har Crew Hotel satt i system att överboka och skicka skicka sina gäster till enklare boenden
VARNING!!!!!
Lena N

Datum för vistelsen: februari 2019
1  Tack lenapelargon
Omdömet skrevs 6 februari 2019 från mobil enhet

Vi fick reda på att hotellet var dubbel bokat när vi landade på arlanda och hamnade på ett relativt dåligt hotel ca 1 timme bort, personalen var inte tillmötesgående och pratar dålig engelska, vi kommer att ta detta vidare till ARN...

Datum för vistelsen: februari 2019
2  Tack JesperNA
Omdömet skrevs 21 november 2018

Rent och snyggt, Små rum. Bra sängar och TYST, mycket tyst . Trevlig personal men viss språkförbistring då alla inte talar bra svenska. Trevlig bar/frukostrestaurang med mycket långa öppettider. Frukosten vackert upplagd och allt man kan önska sig. Det enda som saknades var Bacon men det kan man leva utan .

Omgivningen är trollsk, vacker och lämpar sig väl för kvällspromenad.

Mycket trevlig och bekväm transport till och från Arlanda. Behöver dock bättre instruktioner på bokningssidan/bokningsbekräftelse om var bilen står vid hämtning Arlanda.

Datum för vistelsen: november 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack Lennart W
Omdömet skrevs 10 september 2018 från mobil enhet

Hotellet var okej, men absolut inte värt varken priset eller så många stjärnor. Litet rum som var varmt och luktade unket och ingen ac fast det stod i beskrivningen. Hotellet hade kunnat vara bättre men detaljerna och helheten är slarvig och saknar helt känsla och klass. Badrummet var fint men luktade cigarettrök trots att det stod att det var ett rökfritt hotell! Det luktade riktigt dåligt och det låg fimpar framför hela entren.
Frukosten kändes inte ens värd att testa.
Jobbar själv på hotell och reser mycket.
Märkligt namn på hotellet.
Inget hotell jag skulle besöka igen.

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste ensam
2  Tack ElinBy
Omdömet skrevs 23 augusti 2018 från mobil enhet

Låt er inte luras av namnet på detta hotell - Crew Hotel.... Man luras att tro att det här är ett hotell som flygpersonal gärna väljer. Var så säker - inte en enda flygpersonal så långt ögat når på detta hotell.
I verkligheten är det så här:
Personal som inte kan Svenska, man möts av ett visserligen fint rum men med halvurdrucken läskflaska på sängbordet från föregående gäst, toalett som stinker av parfym, inga papperskorgar på rummet (var lägger man skräp??), TV:n fungerade inte på rummet, en väldigt spartansk frukost med få valmöjligheter (glöm äggröra med bacon). De utger sig för att ha en fin restaurang! När jag ville äta där på kvällen så hade de inte ens en meny och ingen serveringspersonal. Kocken kom själv och sade sig ha menyn ”i huvudet”. När han räknade upp vad de kunde erbjuda var det ett sämre utbud än på en dålig vägkrog.
Men priset togs ändå när jag var tvungen att tjafsa och stå på mig för att få ett kvitto på vistelsen (hmmm), vilket resulterade i sur utländsk receptionspersonal samt gäst som garanterat aldrig mer besöker detta hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste i arbetet