Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Levererade verkligen, efter att bokningen krånglade (pga tredjepart/bokningssida på nätet) gjorde de allt för att hjälpa mig. Super service och rum, god mat och mysig atmosfär. Liz i restaurangen/receptionen gav mig sjukt bra service.
Rekommenderas varmt!

Bodde här: januari 2018, reste ensam
Tack Henrik S
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Rummet ok men lite varmt och eftersom det är lokaliserat under inflygningssträckan till flygplatsen är öppet fönster inget alternativ. Frukosten ett skämt.
Bakpulver sött bröd som enda alternativ. Till flingorna serverades mjölk. Det varma anlände ngt efter kl 7.00.
Med 4.5 rating förväntar man sig mer

Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Sten M
Omdömet skrevs 21 september 2017 från mobil enhet

Bokade detta hotell efter att det fått fina recensioner på TripAdviser.

Vid inverkningen tyckte jag inte att bemötandet var i sin ordning. Man i trettioårsåldern sittande bakom disken och checkande in mig. Välkommen, hoppas du skall trivas, info om frukosten mm saknades. Dåligt.

Det luktade mögel vid entrén (eller något som påminner om det).

Frukosten var ok. Standard inget extra som småhotell med höga betyg ibland har. 3 av 5.

Åt på restaurangen på kvällen. En burgare. Nja. Helt ok som vilken hobbykock som helst kan ordna. Den byggde mer på höjden än på smaken. Låg till det lite pommes utspridd på tallriken utan finess. Sen en kolsallad som var indränkt i majonnäs. 2 av 5, max. Dock mycket trevlig servitör som gjorde allt för att man skulle trivas.

Rummen var dock bra. Skön säng. Nyrenoverade tänker jag mig. Trevligt badrum. Lyfter vistelsen.

Med en del justeringar så har hotellet hög potential men basic behöver fixas. Lite studiebesök hos andra hotell kanske med personalen...

Kommer kanske tillbaka men åker inga omvägar denna gången som jag gjorde pågrund av det högs betyg dem hade fått.

En medeltrea är rätt betyg på detta hotell.

Bodde här: september 2017
Tack Mr_Spanna
Omdömet skrevs 22 juli 2017

Mycket sköna sängar och lagom stort rum (familjefilm för 4 personer). Trevlig och tillmötesgående personal. Fantastisk miljö med en huvudbyggnad och flera sidobyggnader. Påminner om en herrgård från äldre tider med en park liknande infart upp mot huvudbyggnaden. Saknade dock lite mer alternativ till frukost. Det som erbjöds var bröd, 4 sorters pålägg, kaffe/te/juice, yoghurt och flingor och en kaka. Alltså en vanlig "hemmafrukost". Bra läge med närhet till Arlanda och ok att checka in sent om man kommer med flyg.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack anncharlottej164
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Idylliskt med mycket serviceminded personal. Fint rum med otroligt skön säng. Badkar med dusch, hårtork, tvål/schampoo i behållare, TV och spegel för helkropp. Vi var dock ett stort sällskap där vissa sov i annan byggnad med familjerum. I flera av dessa rum var vattnet avstängt och även värmen. TV:n var trasig i något rum.
Små, lagom stora smörgåsar till förmiddagsfikat. Goda. Lunch och middag och frukost avnjöts i mysig och hemtrevlig matsal. Fikat serverades i glassalongen i huvudbyggnaden. Frukosten var god och välsorterad. Lunchen var vällagad och god, med alldeles för mäktig (soppa till förrätt och kroppkakor till huvudrätt). Middagen var god och vällagad och lunchen dag två lika så. Rårakan hade dock en smak av att vara lite bränd. Höga ambitioner på maten med nya spännande kombinationer. Det märks att kocken trivs i köket och har en glädje i matlagning, att skapa och testa nya kombinationer. Generellt sett var maten lite för salt, även för den som gillar salta rätter.
Omgivningen bjöd på fin natur och många sittmöjligheter.
Konferensdelen var jättefin med bra ljud- och bildanläggning. Vatten fylldes på löpande och servicen var bra. Flera toaletter i nära anslutning. Saknade papperskorgar. De som fanns var få och svåra att hitta.
Skjuts i minibuss erbjuds till och från Arlanda eller tågstation. Sammanfattningsvis ett mycket bra konferensalternativ med mycket flexibel och serviceinriktad personal.

Bodde här: juni 2017, reste i arbetet
Tack JonnaBarbra