“Lunch/middag. ”

Flintabaren Restorang
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Näsåker
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Skönt pizza ställe längst riksväg 90. Klassisk pizzeria. Vare sig mer eller mindre. Bra service. Bra priser och trevlig personal.

Tack stefdimmangolle
Omdömet skrevs 1 september 2017

Vi var tre personer som åt olika rätter och vi var helt eniga om att man lyckats med fantastiskt goda rätter. Överraskande snabb service utförd av trevlig personal.
Vi rekommenderar verkligen ett stopp här, ni ångrar er inte.

Tack Appcon
Omdömet skrevs 19 oktober 2016 från mobil enhet

Goda pizzor o väldigt trevlig personal.stället skulle behöva en liten uppfräschning. Känns som om 80 talet hänger kvar. Men man åker gärna flera mil bara för att äta pizza där.gott!!!

Tack Linda Nordlande... J

Resenärer som tittade på Flintabaren Restorang tittade också på

Näsåker, Västernorrlands län

Besökt Flintabaren Restorang? Berätta vad du tyckte!