“Lunch”

Ölands Söderbönor Café och Butik
Rankad som nr 6 av 12 Restauranger i Mörbylånga
Kök: Soppa
Beskrivning: Charmigt Café med bullar och bakelser och enkel lunchservering av varma mackor, pajer och soppa, allt tillverkas på plats med övervägande lokala råvaror
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

En härlig hemlagad paj med gott hemlagat bröd. Mycket familjärt jätte trevlig stämning. Alla känner sig välkomna. Här kan man få all information om södra Öland som man kan behöva

Tack filton08
May-Anita B, Ägare på Ölands Söderbönor Café och Butik, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2018

Glad att ni trivdes, Synd att jag inte har så mycket tid att svara på omdömen, Men bättre sent än aldrig ;o)

Omdömet skrevs 8 oktober 2017

En hemmamiljö med udda möbler som ger en trevlig och inte så stel miljö som ett vanligt standardfik. Personal som är öppen och tar väl hand om sina kunder.

Tack Ronny H
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Gott kaffe och väldigt gott fikabröd. Vi fikade bara men vi blev sugna att återkomma för lunch en annan dag! Trevlig personal och gemytlig miljö.

2  Tack Mats B
May-Anita B, Ägare på Ölands Söderbönor Café och Butik, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017

Härligt att ni trivdes. Vi är bra på vegetariska pajer och soppor. De varma mackorna är inte heller så dumma. Meddela oss vad ni tyckte, ris och ros emotses med lika stor entusiasm. Alltid lär vi oss något. Bra kan alltid bli bättre!

Omdömet skrevs 14 juli 2017

Ett trevligt café med mycket trevlig personal. Beställde kulglass och jag ville ha tre. Då sa hon i kassan att det inte får plats tre i EN strut, det är jättestora kulor man gör. Två räcker garanterat om man inte är hungrig. Är ni i Mörbylånga missa inte detta kafé.

Tack BennyPedersen
May-Anita B, Ägare på Ölands Söderbönor Café och Butik, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017

Tack för det fina omdömet. Ja visst har jag fantastisk personal. Mörbylångabor hela gänget ungdomar

Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Vi satt på framsidan mot gatan. Solen sken, kaffet smakade gott och vi delade på en toscakaka,chokladboll och sockerkringla. Personalen var tillmötesgående och avslappnad. Man kände sig väldigt välkommen. Väldigt trevlig besök.

Tack marinaglisovic34

Ja visst har jag fantastisk personal. De är BÄST helt enkelt. Kul att ni trivdes

Resenärer som tittade på Ölands Söderbönor Café och Butik tittade också på

Mörbylånga, Öland

Mörbylånga, Öland

Besökt Ölands Söderbönor Café och Butik? Berätta vad du tyckte!