Etrip
StayForLong
Travelocity
Omdömet skrevs 17 augusti 2019 från mobil enhet

Tyvärr det bestående minnet var en smutsigt toa och dusch. Inte så att tidigare gäst inte gjort sitt. Det handlar om ingrodd skit runt toalettstol, runt frånluftventil i taket, duschkabinen sarg vid golvet.
Här har nog inte gjorts något sedan rummet, i alla fall toa och dusch var nytt. Förmodligen 70-talet eller tidigare.
Frukosten har det man behöver. Åt deras pizza, bakad i vedugn, som var till belåtenhet.
Omgivningarna är fina med nära till badstrand.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Anchor_Delta
Omdömet skrevs 27 juli 2019

Besök med familj, vi åt pizza som var mycket god! Napoletansk pizza, lite mjukare deg än vanlig. Kunde varit mer ost på, på min var bara några bitar mozzarella och bara tomatsås på resten, trots detta god! Mysig innergård och härlig miljö!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Lotta L
Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

En stor grupp på 20 personer med spädbarn, små barn och vuxna 20- 65 år trivdes väldigt bra. De som ville äta frukost i restauranten gjorde det och de som ville äta egen frukost kunde göra det. Fräscha kök och nära till gavet uppskattades.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Jorgenniklasson
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Trevligt vandrarhem med fint läge precis vid havet. Typiskt vandrarhemsstil med enkla och små, men ändå bekväma, rum. Trevligt kök för den som vill laga egen mat. Går att ha med hund. Verkar populärt bland pensionärer!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Karolina G
Omdömet skrevs 29 maj 2019 från mobil enhet

Fräscht, vacker anläggning som också har restaurang. När vi var här var det bara öppet för frukost. Senare på säsongen har de också öppet på kvällen. Vackra omgivningar, privat strand. Lätt att ta fina promenader. Du men har privat dusch och toa.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Edefig