Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 4 maj 2021 från mobil enhet

Mycket fint B&B, trevligt välkomnade när vi checkade in med information om närområdet och möjlighet till kvällsmat i närheten.
Rummet och hela stället, är så genomtänkt, fina färgval, en lugn oas med innegård, nära till havet för bad och solnedgång.
Själva rummet, rymligt, med en liten dagbädd som soffhörna, många krokar/galgar att hänga kläder på, ingen tv på rummet, så perfekt.
Frukost, bästa på länge, med mycket att välja på och pluset att det var bordsservering
Kommer absolut att åka tillbaka och då även boka middag till kvällen
Tveka inte, boka detta boende om du vill komma ner i varv och bara vara

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack tiinadyster
Omdömet skrevs 10 oktober 2020

Vi bodde här fyra nätter i augusti och hade en fantastisk vistelse.
Vistelsen började med ett genuint och så trevligt välkomnade i receptionen som gjorde att vi som gäster blev så lugna och avslappnade!

Inredningen på hotellet är extremt väl genomtänkt och vi saknade absolut ingenting. Frukosten var den bästa vi upplevt på hotell i Sverige!

Vistelsen på Eco by Strandnära var magisk och vi ser fram emot att komma tillbaka snart igen. Atmosfären och bemötandet gjorde att man saktade ner i tempo och andades så mycket lugnare.
Vi kan varmt rekommendera att besöka Eco by Strandnära!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 902gabriellam
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Spenderade två nätter på detta urmysiga B&B. Fint bemötande med många tips om vad vi kan se och göra på ön. Mycket uppskattat. Fint och välstädat rum, omsorgsfullt inrett i neutrala färger. Otrolig ekologisk frukostbuffé med allt man kan önska och lite till. Skön och lugn stämning bland gästerna, respektfullt. Vacker solnedgång på närliggande stranden. Vi var väldigt nöjda med upplevelsen och återkommer gärna nästa gång vi besöker Öland.

Negativt: Vi saknade TV och kylskåp på rummet och extra badhanddukar att ta med till stranden. Dock fanns kök för alla att ta del av i hus på gården, vilket var stort och fint. Personalen är inte alltid på plats och svarar inte i telefon utöver specifika tider. Vi hade gärna tagit ett spontant glas vin på kvällen men receptionen var då stängd.

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack ElsbthS
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Jag och min man bodde på Strandnära tre nätter i slutet av juni. Boendet och miljön motsvarade alla våra förväntningar och mer därtill.
Vacker miljö, stilfull inredning i rummet, allt ekologiskt och kravmärkt.
Trevlig och hjälpsam personal med ägarna i spetsen!
Vi åt både frukosten och middagen på plats. Stor och fin frukostbuffe där man ansträngt sig att ge det lilla extra.
Kvällens meny var inte så stor men väldigt smakrik och inspirerande. Kan särskilt rekommendera torsken.
Vi kommer definitivt att återvända om vi åker till Öland igen!

Datum för vistelsen: juni 2020
2  Tack 704catharinal
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Riktigt bra service på ett mycket mysigt hotell med trevlig omgivning. Frukosten var outstanding och likaså middagen. Rummen var charmiga och mysigt inredda, något litet rum hade vi men helt ok ändå och en stor egen balkong kompenserade för detta.

Vi fick bra tips av personalen vad vi kunde göra under vår vistelse på Öland och det blev perfekt tack vare denna hjälp. Skulle absolut bo här igen och rekommendera hotellet vidare.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Q7264QBmarieh