“En pärla”

Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

5 omdömen
4 omdömen om hotell
“En pärla”
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i juli 2018

Trevlig, lite mindre och mysig camping. Klart prisvärd och vi fick skuggplats för vårt tält. Killen i receptionen, tror han hette Stefan, var mycket trevlig och service-minded. Fixade te snabbt och vi fick även en glutenfri fralla när vi beställde frukostfrallor. Ett stort plus att man slapp köpa dyrt SCR-kort, vilket var anledningen att vi från början valde campingen. Allt var över förväntan - vackert, gott om plats, rena servicehus, parkering bredvid husvagn/tältet och fin strand. Det är även nära till en småbåtshamn, Mörbylånga centrum och Ica. Kan varmt rekommenderas.

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera