Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
StayForLong
Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Att bo på Villa Bianca känns som att vara på besök hos gamla goda vänner. Mycket trevligt mottagande med tid för prat om allt mellan himmel och jord. Bra sittgrupper både inne och ute på stort trädäck. Finfin frukost!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack EvaR2388
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

Bästa hotellet. Supertrevliga killar som äger det. Som att bo hemma, fast lyxigare. Kommer definitivt tillbaks till det här stället. Bra frukost. Sköna sängar o kuddar. Gott om olika sittplatser, både ute och inne. Möjlighet att låna både cyklar och grill. Tillgång till köket. Både kyl o frys om man vill. Och kan laga mat om man vill. Fanns allt man kan önska sig! Jag ger de bästa rekommendationer till de här hotellet!

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack Ebon J