View deal
Travelocity
Expedia.com199 US$
Trip.com234 US$
Omdömet skrevs 6 november 2020 från mobil enhet

Gångavstånd till flygplats, bra parkeringsmöjligheter om man ska resa iväg en vecka. Trevliga rum och suverän frukost som serverades tidigt så att även de med tidiga flyg hann med att avnjuta. Mycket trevligt bemötande vid check in.

Datum för vistelsen: november 2020
2  Tack 439sofiaf
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Bra pris för familj på 5 personer 2090kr med parkering 8 dgr, litet rum med bred dubbelsäng som 3 barn får plats i, bäddsoffan var sådär för 2 vuxna. Snabb och bra service i receptionen. Vi beställde frukostpåsar till kl 4:00 som stod färdiga när vi lämnade in nyckeln. Den innehåll smörgås med ost & kalkon, ägg, smoothie, yoghurt och müsli. Lite jobbigt att gå till flygplats i regnet fast det var bara 5 min.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack marielF2070BN
Omdömet skrevs 23 oktober 2019 från mobil enhet

Bra övernattning då man ska ha ta ett tidigt flyg. Rummet och hotellet är påväg att bli slitet. Rummen är tyst och frukosten är bra med en stor variation som ger en bra start på dagen, bra parkering alldeles intill.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack oscarracing
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Enkelt o smidigt.
Perfekt med parkeringsservice, med tvätt.
Helt ok rum. Dubbelsängen skön, men bäddsoffan lika oskön som på alla andra hotell.
Bra med tidig frukost innan avfärd.
Rekommenderas, istället för att åka hemifrån tidigt

Datum för vistelsen: augusti 2019

Bra badrum
Trevlig personal
3 min gångväg från flygplatsen

Fint i allmänhet
Serverades lättare frukost redan 03:30 vilket passade oss perfekt, då vi hade avgång innan ordinarie frukost
Dyr mat som hade mer att önska
Lätt att boka o smidig in o ut check

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Miasspirit1