SPARA 37 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Boka nu, betala på plats
SPARA 36 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-24
SPARA 36 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-24
Priceline198 US$
eDreams198 US$
Trip.com235 US$
Omdömet skrevs 23 oktober 2019 från mobil enhet

Bra övernattning då man ska ha ta ett tidigt flyg. Rummet och hotellet är påväg att bli slitet. Rummen är tyst och frukosten är bra med en stor variation som ger en bra start på dagen, bra parkering alldeles intill.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack oscarracing
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Enkelt o smidigt.
Perfekt med parkeringsservice, med tvätt.
Helt ok rum. Dubbelsängen skön, men bäddsoffan lika oskön som på alla andra hotell.
Bra med tidig frukost innan avfärd.
Rekommenderas, istället för att åka hemifrån tidigt

Datum för vistelsen: augusti 2019

Bra badrum
Trevlig personal
3 min gångväg från flygplatsen

Fint i allmänhet
Serverades lättare frukost redan 03:30 vilket passade oss perfekt, då vi hade avgång innan ordinarie frukost
Dyr mat som hade mer att önska
Lätt att boka o smidig in o ut check

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Miasspirit1
Omdömet skrevs 7 juli 2019

Hotellet låg nära terminalen så antingen kunde man gå till terminalen eller hotellet ordna med liten buss. Det var en stor frukost som öppna tidigt. Hotellet ordna också med parkering mycket nära terminalen.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack Anders987
Omdömet skrevs 1 juli 2019

Mycket trevligt hotell! Rymligt, trevligt inrett, bra rum. En mycket bra hotellrestaurang vill jag också säga. Det är ju aldrig någon självklarhet. Priset är lite svårvärderat och hade varit för högt om det inte legat så nära flygplatsen, och hotellet sjunker nästan till en fyra p g a det. Så knapp femma till detta hotell.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack VeniUltra