Boka nu, betala på plats
Tripadvisor140 US$
Orbitz.com
ScandicHotels.com159 US$
Omdömet skrevs 5 oktober 2022

Datum för vistelsen: augusti 2022
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Scandic Landvetter, Gästservice/reception på Scandic Landvetter, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2022

Omdömet skrevs 25 september 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Landvetter, Gästservice/reception på Scandic Landvetter, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2022

Omdömet skrevs 25 september 2022

Vi bodde en natt i september 22. Den trevliga personalen fick oss att känna oss välkomna. Den goda raggmunken i restaurangen kändes som om vi var "hemma". Rummet var tyst och rent, med en spännande utsikt. Vi kommer säkert tillbaka.
Nancy och Mats

Tack nancyfA770SP

Hej nancyfA770SP,
Stort tack för ditt fina omdöme efter din vistelse hos oss.
Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen!
Johanna Scandic Landvetter

Omdömet skrevs 20 september 2022 från mobil enhet

HUR kan detta kallas ett flygplatshotell när rummen är så små så du får inte in en enda bagageväska!!!! Vi har bott på många flygplats hotell förut och har aldrig varit med om det! Många onödiga småmöbler har de tryckt in. Fruktansvärd torr luft på rummen. Kall frukostmatsal men mycket trevlig frukostpersonal. Mycket att välja på.

Rumstips: Vill du få in väskan i rummet boka det största dyraste rummet el välj det andra hotellet.
Tack sf-73
Scandic Landvetter, Gästservice/reception på Scandic Landvetter, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2022

Hej sf-73,
Stort tack för att du tagit dig tid att lämna din feedback. Vi uppskattar verkligen att du delar med dig av din upplevelse hos oss.
Vi beklagar att höra att du inte känner dig nöjd med storleken på våra rum och det förstår vi helt & hållet samt att frukostsalen var kyligt.
Vi är såklart jätteglada att höra att servicen från våran frukostpersonalen var mycket uppskattad, det ska vi givetvis hälsa till dem :)
Vi hoppas givetvis att ni kommer tillbaka till oss i framtiden för en andra chans.
Tobias, Scandic Landvetter

Omdömet skrevs 20 september 2022

Super trevlig vistelse på en av dem finaste. Tänk om dem flesta kunde ens vara i närheten av denna. Många hotell har att leva upp till denna Scandik o då menar jag alla Scandik. Detta hotell borde vara förebild till dem andra Scandik. Då har vi varit på en hel Scandik.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack nara881
Scandic Landvetter, Gästservice/reception på Scandic Landvetter, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2022

Hej Nara881,

Stort tack för ditt fina omdöme efter din vistelse hos oss.
Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen!

Johanna Scandic Landvetter