Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor137 US$
Expedia.com137 US$
Priceline137 US$
Agoda.com137 US$
StayForLong
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Jättefint hotell, alldeles nybyggt inne i terminalbyggnaden. Trevlig personal, sköna sängar, god mat som vi fick snabbt. Otroligt rent och fräscht, ett extra plus att frukosten öppnar redan kl 05.00. Detta kan man lätt rekommendera till hitresta gäster

1  Tack annawV7696YH
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Vi valde att göra en minisemester på flygplatsen. Helt rätt hotell för detta. Vi såg landningsbanan från rummet, perfekt underhållning för 6-åringar. Trots det hördes det knappt vid start eller landning så sömnen blev god. Sängarna var supersköna, och det fanns gott om kuddar. Vi använde relaxpoolen både på kvällen och förmiddagen. Även där kunde vi spana på flygplan. Restaurangen hade bra alternativ för både mig och barnen. Där var gott om plats så att lekande barn inte störde andra gäster.
Receptionisten imponerade genom att veta vårt rumsnummer i huvudet när vi kom för att fråga om hjälp.
Vi kommer definitivt tillbaka och övernattar här när vi får flyga utomlands.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack JohannaB73A
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Bästa är ju att det ligger vägg i vägg med flygplatsen, o rummet var jättetyst, alltså mycket bra ljudisolerat. Rummet, ett standard dubbelrum med fönster mot parkeringen var fräsht o nytt, men kanske lite trångt. Hade en stor resväska, fick ha den på sängen, så är man 2 o 2 stora resväskor, det kan bli lite trångt. Rummet hade minst 8 st lampor !! Lite väl mycket inredning för så litet rum. Incheckningsapparat till flygen fanns utanför hotellet Kylskåp fanns inte.
Frukosten var god, kanske inte så mycket att ta på men det räckte.

Rumstips: Rummen är ljudisolerade och fräscha.
Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack 905teijae