“Thaimat som är god”
Omdöme om Cross Kitchen

Cross Kitchen
Rankad som nr 7 av 12 Restauranger i Landvetter

Rekommenderar maten ! Jättegod varje gång,längesedan vi åt hos er nu och blev lite besviken att vårrullen minskat till hälften men fortfarande supergod,nöjd med maten men snälla ta tillbaka den "gamla" storleken på vårrullar, köper alltid hämtat äter ej på stället

Datum för besöket: maj 2021
Tack hannikwallin

Omdömet skrevs 23 mars 2021 från mobil enhet

Riktigt gott om du väljer rätt i menyn. Finns några smaklösa nerköp där också... Men barnen gillar dem tydligen... så något för alla.

Datum för besöket: mars 2021
Tack 558mattiasj
Omdömet skrevs 20 maj 2020 från mobil enhet

Smaklöst, inga kryddor används, man får helt enkelt krydda själv om man ska få smak. Kycklingen är slibbig och inte tillagad ordentligt. Såserna, sötsur och curry blandas ut med vatten, smakar varken curry eller sötsur. Riktigt dålig restaurang, gå inte hit.

Datum för besöket: maj 2020
Tack linth16
Omdömet skrevs 17 mars 2020

beställt mat två gånger men aldrig mer. Vidrigt vattnig kyckling som vi fick lämna tillbaka, båda gångerna

Datum för besöket: maj 2019
Tack Jolly1961
Omdömet skrevs 28 oktober 2018

Vällagat, gott. Trista lokaler och inga rättigheter. Men en utmärkt kock. Duktiga på såväl klassisk kinamat som mer thaiinspirerade rätter.

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack wittnesoftruth

Resenärer som tittade på Cross Kitchen tittade också på

Landvetter, Västra Götalands län

Besökt Cross Kitchen? Berätta vad du tyckte!