“Mycket bra!”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 7 av 50 Restauranger i Enkoping

Mycket goda vegetariska rätter, och personen var supertrevlig och serviceinriktad!
Enda minuset är att de har gelatin i flera av efterrätterna.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Veganvarg

Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Menyn ser lika ut, även efter flera år, oavsett stad. Barnen gillar det, dock glömde personalen ge våra barn papper och penna som vi hörde dem erbjuda andra barn. Vi fick själv fråga efter det. Rörigt när ett sällskap är 6 personer och det ska beställas från en och samma persons mobil, när rätterna kommer får en själv sitta och möblera om på plankorna för att det ska bli rätt. Maten var ok, några rätter var kalla. Inte första besöket, gick dit av den barnvänliga aspekten så inga höga förväntningar och då inga besvikelser.

Datum för besöket: juli 2020
Tack sannelovisa
Omdömet skrevs 9 juni 2020

Ätit här några gånger, smakar halvfabrikat och nästan varje gång har något varit fortfarande fryst i mitten. Rekommenderar inte! Gå till Caliente istället, bästa restaurangen i Enköping :)

Datum för besöket: juni 2020
Tack 467sannah
Omdömet skrevs 10 april 2020 från mobil enhet

I princip ingen service, precis som alla Pinchos restauranger. Maten är inte jättegod, deras bästa rätt (cheese Fries) kan man lika gärna köpa på Max Hamburgare.

Datum för besöket: april 2020
Tack jacob_110
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande. Fullsatt men de ordnade bord för oss fyra personer på fem minuter. Detta är en app restaurang. Var och en av oss beställde mat och dryck via sin mobiltelefon. Mat och dryck hämtade vi själva när vi fick meddelande i telefonen. Vi beställde in tre till fyra tappas rätter var. De kostade ca 50 kr styck. Stort utbud och maten smakade bra. Betalade gjorde man också via appen. Vi var nöjda med vårt besök här.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Ronny_R30

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Enkoping, Uppsala län
Enkoping, Uppsala län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!