“Mysigaste fiket”
Omdöme om Cafe Tant Gredelin

Cafe Tant Gredelin
Rankad som nr 1 av 3 Kaffe och te i Enkoping
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Bästa fiket i Enköping. Hemtrevligt och rustikt. Trevlig personal. För dagen lite dåligt utbud på fikabröd vilket sänker betyget från 5 till 4. Men väl värt ett besök...

Datum för besöket: juli 2020
Tack HansA164

Omdömet skrevs 12 december 2019 från mobil enhet

Härlig atmosfär med smarriga bakverk. Gammaldags tunna koppar och egen kaffekanna är en bonus. Flera olika smårum så man kan hitta sitt eget krypin. Vi åt en ljuvligt god saffransäpplekaka med vaniljsås. Har ni inte smakat detta så kör omedelbart hit!

Datum för besöket: december 2019
Tack jandS5939YZ
Omdömet skrevs 16 oktober 2019 från mobil enhet

Ett riktigt bra café med kaffe i koppar man minns från uppväxten. Lugn atmosfär. Trevlig personal. Gott kaffe i serveringskanna. Smörgåsarna kan man få glutenfria om man som önskar. Ett bra smörgåsutbud, däremot inte så stort sortiment av bakelser. Värt att göra en sväng in i Enköping för denna caféoärla.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack torbj_rn_2016
Omdömet skrevs 17 september 2019

Jag har besökt detta cafè tidigare men denna gång hadde jag kameran med och tog bilder av det cafè i Enköping jag tycker är mysigast !

Datum för besöket: september 2019
Tack Erling G
Omdömet skrevs 14 september 2019 från mobil enhet

Gott fikabröd, kaffe och mycket trevlig miljö. Supertrevlig personal. Ett måste när man besöker Enköping. Prisvärt om man jämför med priserna i Stockholm.

Datum för besöket: september 2019
Tack jennygB29FZ

Resenärer som tittade på Cafe Tant Gredelin tittade också på

Enkoping, Uppsala län
Enkoping, Uppsala län

Besökt Cafe Tant Gredelin? Berätta vad du tyckte!