“Bästa pizzerian i Enköping!”

Astas Vedugn - Pizzeria Enköping
Rankad som nr 4 av 50 Restauranger i Enkoping
Beskrivning: Vi erbjuder läckra rätter i en mysig och fräsch miljö. Vi serverar alltid god mat snabbt och smidigt och gjord på riktigt traditionellt sätt i riktig vedugn. Varmt välkommen in till oss på Astas eller beställ från vår hemsida https://www.astasvedugn.se/.

Bästa pizzerian i Enköping! Familjen vill inte ha någon annan pizza och oavsett om vi äter på plats eller tar avhämtning är det lika gott.

Datum för besöket: maj 2021
Tack NativeSwede

Omdömet skrevs 24 oktober 2020 från mobil enhet

Fräsch och god pizza men min hade gärna fått smaka lite mer. Kanske skulle varit i ugnen nån minut till. Annars trevligt och fint ställe :). Vi åt på lunchen så det är säkert ännu mysigare på kvällarna. Lagom hög musik med lite influenser av Mellanöstern. Ger en mysig känsla och en viss längtan att åka utomlands . Går gärna hit igen.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack marielouisen354
Omdömet skrevs 25 april 2020 från mobil enhet

Riktigt god glutenfri pizza!
Vedugnsbakad pizza med god brödbotten och fräsch fyllning. Godaste glutenfria pizzan jag smakat hittills. Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Ganska höga priser om man jämför med konkurrenterna men det är prisvärt. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: april 2020
Tack Malincecilia
Omdömet skrevs 14 september 2019 från mobil enhet

Detta ställe nära centrum i Enköping, och är lätt att hitta. Inredningen är mysig och går åt det italienska hållet. Personalen var trevlig och det gick väldigt fort att få maten. Vi valde äta en pastarätt som innehöll goda smaker och var vällagad

Datum för besöket: september 2019
Tack maca372
Omdömet skrevs 22 augusti 2019 från mobil enhet

Besökte Astas vedugn igår och åt för en av de godaste pizzorna som jag någonsin ätit i Sverige. Superfräscha råvaror och perfekt gräddad. Bra priser. Restaurangen är trevlig, ren och fräsch, med en mycket trevlig uteservering. Personalen var också mycket trevlig. En toppenupplevelse utan något att klaga på.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Y1849NTandreasp

Resenärer som tittade på Astas Vedugn - Pizzeria Enköping tittade också på

Enkoping, Uppsala län

Besökt Astas Vedugn - Pizzeria Enköping? Berätta vad du tyckte!