Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 oktober 2020

Riktigt dåligt, så ohygensikt och skitit, köket var smutsigt med torkade flugor och spindelnät även smutsigt i kylen..
Toaletterna var det flugor på, möggel i duschen och inget uttag för att föna håret mm heller inte på rummen, städmatrial usel gick knappt att dammsuga mattan riktigt.
Ytterdörren stog öppen hela natten och vi sov där i 3 nätter, kommer aldrig åka dit igen, bet hellre 700 kr med och tar in på hotell i Enköping.
Så jäkla dåligt och rent utsagt äckligt.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack johnnJ3114DY
Omdömet skrevs 3 oktober 2020

Med förhoppningen att varumärket "First Camp" borgar för en viss lägsta nivå på kvalitet och service för campingliv blev vi i detta fall varse om att det inte behöver vara så. Jämfört med vårt besök på campingen i Västerås visade sig denna plats vara mycket sämre gällande faciliteterna. På platsen, trots hemsidans information, fanns ingen öppen reception. Låskorten fick hämtas i säkerhetsbox med instruktion via SMS, Slitna och illaluktande servicebyggnader som dock verkar hållas efter med städning. Märkliga "kategorier" av långliggare som verkar använda denna camping som permanenta hem i anfrätta husvagnar. Naturskönt läge vi Mälaren med badplats som eventuellt kan upplevas bättre under högsommartid.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 24mikaels
Omdömet skrevs 19 augusti 2020 från mobil enhet

Obefintliga markeringar på campingtomter, fick fråga de på platserna jämte vilka nummer de hade. Elskåpet var gömt inne på grannens veranda ( säsongsplats). Reception/affär öppnar inte förrän kl 10. Ingen wifi för alla, bara om man har telia vilket är ett konstigt sätt att särbehandla gäster på. Ganska ointresserad personal i receptionen. Men campingen ligger vackert vid sjön och badplats på området är ett plus.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Bohok3
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var där med vänner. Skitiga och illaluktande servicehus med svartmögel. Okej campingplatser och fint vid Mälarens strand. Helt okej kvällsunderhållning på krogen, men ingen vidare mat. Vi kan ändå tänka oss att åka tillbaka, med tanke på avstånd och närheten till Mälaren.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Magnus67
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Jag bokade säsongplats från min vintervistelse i Asien Pga covid blev jag strandad på en liten ö Väl hemma hade min ekonomi blivit så dålig att jag måste sälja min husvagn Jag försökte säga upp min sommarplats som jag inte längre kunde använda Jag tvingas betala hela sommaren Campingen vill också låta mig betala för bla gräsklippning på min campingtomt hela säsongen trots att jag inte använder den Normalt är det kö till sommarplatserna så det borde vara enkelt att få en annan sommargäst Först camps ledning anser inte att man kan göra ngt avsteg från sina bokningsregler Svensk campingbranch skriver om generösa förhållanden och även avbokningsregler Detta gäller tydligen inte First camp

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste ensam