Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Jag bokade säsongplats från min vintervistelse i Asien Pga covid blev jag strandad på en liten ö Väl hemma hade min ekonomi blivit så dålig att jag måste sälja min husvagn Jag försökte säga upp min sommarplats som jag inte längre kunde använda Jag tvingas betala hela sommaren Campingen vill också låta mig betala för bla gräsklippning på min campingtomt hela säsongen trots att jag inte använder den Normalt är det kö till sommarplatserna så det borde vara enkelt att få en annan sommargäst Först camps ledning anser inte att man kan göra ngt avsteg från sina bokningsregler Svensk campingbranch skriver om generösa förhållanden och även avbokningsregler Detta gäller tydligen inte First camp

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste ensam
Tack kepa65
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Denna camping borde heta last camp istället för first. Smutsigt och mycket eftersatt servicehus. Dålig och dyr mat i "restaurangen", och dessutom kostade det hutlösa 580:-/natt att stå här med vagnen. Kommer INTE att återvända till First camp Enköping någonsin!

1  Tack 955maritab
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Vi har ett sällskap med två husvagnar som campade på Bredsand och det var ingen rolig upplevelse. Servicehusen va super smutsiga hela vår vistelse. Dessutom extremt slitna och risiga. Vi åt mat i restaurangen första kvällen. Dels va den jätte dyr i förhållande till vad som serverades. Av det som fanns på menyn fanns knappt något att beställa och dessutom förstörde dom maten med salt.

Minigolfen såg ut som dom helt glömt bort att underhålla den och va så trist utformad. Noll inspiration för spel. Vi hade med flera barn i sällskapet och lekplatsen var avstängd för den va trasig. Så fanns ju ingenting för dom att göra.

Köket va oxå det väldigt slitet. Små plattor så gick inte att laga mat om man var många. Diskmaskinen va så full av smuts att den inte gick att använda.

När jag mailar efter vår vistelse och påpekar dessa brister får jag ett otrevligt svar tillbaka. Ber då om en mailadress till chefen och då får jag inget svar alls.

Riktigt dålig camping som jag inte skulle rekommendera någon att åka till.

2  Tack KatSthlm20
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Var där med mina barn och ett par vänner med barn. Båda lekplatserna var avstängda pga lösa föremål. Helt plötsligt stängdes servicehuset pga reparation. Så toan var otillgänglig. Hade vädret varit bra hade vi kunnat bada men i regn så lockade lekplatserna mer, men som sagt var det ganska kasst. Oprofessionellt bemötande av receptionen vid utcheckning som prioriterade att ignorera oss helt för att svara i telefon (när vi redan påbörjat utcheckning). Vi kommer inte åka tillbaka dit och kan inte rekommendera andra att åka dit. Tjejen som hjälpte oss vid incheckning var det enda positiva med vår vistelse..

1  Tack malwe89
Omdömet skrevs 22 maj 2020

Det enda som är bra med denna camping är läget. Allt annat är kass, personalen, toaletterna, duscharna butiken. Det var livat på nätterna.En massa fyllon som inte respekterade att det ska vara tyst kl 23. Kommer inte tillbaka hit.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack stefanpU9519EO